logo songteksten.net

Nieuwsposter gezocht!

Gestart door Websmurf, 21 juni 2004, 09:20:28

Vorige topic - Volgende topic

Websmurf

Na het online gaan van de nieuwe site heb ik stilletjes aan wat mensen gevraagd me een beetje te helpen met de site. Omdat ik vanaf nu het nieuwsgedeelte echt actief wil gaan gebruiken, ben ik op zoek naar mensen die de nieuwssectie in de gaten kunnen houden. Iets voor jou?


Wat wordt er van een nieuws-submitter verwacht?
Je bent dagelijks op zoek naar het laatste nieuws op muziek gebied. Je bent nieuwsgierig naar de laatste nieuwtjes. Je beheerst de nederlandse taal goed en je kunt teksten herschrijven. We verwachten dagelijks een paar nieuwsitems van je.
Je taken:
- op zoek gaan naar de laatste nieuwtjes
- door bezoekers toegevoegd nieuws bekijken, herschrijven en toevoegen
- reacties van bezoekers op nieuwsitems in de gaten houden en verwijderen als dat nodig is.

Wat kun je als submitter verdienen?
Jammer genoeg kunnen we je geen geld bieden, een pc of auto van de zaak is ook niet mogelijk. Je werkt als submitter vrijwillig mee aan de site, maar je gaat wel akkoord met de verplichtingen die hierboven genoemd zijn.

Wat we wel kunnen bieden is een leuk en enthousiast team van mensen om mee samen te werken, en een steeds beter wordende website, en dat is natuurlijk ook heel veel waard. Je krijgt na je proeftijd wel een @songteksten.net mailforwarder en je bent op het forum te herkennen als submitter. Ook op de crewpagina komt je naam te staan.

Hoe kun je solliciteren?
Heb je interesse? Stuur dan een mailtje naar [email protected]. Vermeld in deze mail (in ieder geval) het volgende:
- je username
- Woonplaats
- een (uitgebreide) beschrijving van jezelf
- de reden dat je ons team wilt komen versterken
- de uren van de dag dat je denkt online te kunnen zijn om fora/ planning te checken en te kunnen submitten.

Nadat de sollicitatiemails zijn ontvangen maken wij een selectie van potentiƫle reviewers. Wordt jouw sollicitatie geselecteerd, dan krijg je een mailtje terug, met daarin 2 teksten die herschreven moeten worden.

Je kunt naar deze functie solliciteren t/m donderdag 1 Juli, 23:59 uur. Ben je dan geselecteerd dan krijg je zo snel mogelijk de opdracht toegestuurd.

Na binnenkomst van de teruggestuurde opdrachten zal de FP-crew zich over de verwerkte opdrachten buigen. Zo snel mogelijk daarna zul je bericht krijgen of je wel of niet bent aangenomen.

Namens de Songteksten.net crew

Adam
Webmaster Songteksten.net -