logo songteksten.net

Spieken

Gestart door Legolas, 18 januari 2004, 15:35:38

Vorige topic - Volgende topic

wunniieJ

Whahahahahaa gelijk heb je Stripe :P

LoViNaNdHuRtIN

tuurlijk kom ik uit België :lol: En dan nog wel van de west-vlaanderenkant  :P (geen computerkennissen :wink: )en wrm ni op je billen schrijven?eyz,als ik goeie punten ermee behaal...why not? 8) En trouwens die werkt...

Stripe

Nou, da lijkt met niet..... welk meidje gaat nouw in die blote reet in de klas zitte!! zeker alleen in Belgie?  8)
pRite (L)Loves(L) NAtaliE

wunniieJ

Wahahahahahaa :D

LoViNaNdHuRtIN

Met de billen bloot is verkeerd...je draagt gewoon een rok(bv tot aan je knie)en je gebaart dat je jeuk heb...en je doe die stof wat omhoog en zo kan je het lezen  :idea: ja vo mij is da de ideale manier...het is me al altijd gelukt...en trouwens je moe owk je benen niet volschrijvn eh??enkel hetgeen je echt ni weet bv ma een formule ofzoj iets...iets kleins...anders ben je volgeschrevn...

Stripe

OWWW, ik d8 da je op je reet skrijft... maar op je been, das wat anders  8)  8)
pRite (L)Loves(L) NAtaliE

LoViNaNdHuRtIN

I m not crazy U know....Tuurlijk men been 8) Kzie me owk nog niet op men kont schrijven oorz...In godsnaam hoe kan ik die bekijken???

Stripe

Citaat van: "LoViNaNdHuRtIN"Ga gewoon(vo een meisje)met een rok naar school en schrijf op je billen...Geleerd van de mamiej :oops: werkt wel oorz...Maar is moeilijk om het eraf te krijgn  :D

je zei: skrijf op je billen....... dus zo begreep ik t  :roll:
pRite (L)Loves(L) NAtaliE

LoViNaNdHuRtIN

Ja billen...Je hebt owk je voorkant billeuh eh....Maja Ben Belg :D Can I help it  8) Ken jij mss een betere tip? :shock:

Stripe

Uhm, bv rekenmachine... wa die ene gast al zei..... of gewoon spiekbriefje man... geen moeite doen... onder je blaadje legge en kijke wanneer nodig is.... da zie leraar nie  8)  :lol:
pRite (L)Loves(L) NAtaliE

LoViNaNdHuRtIN

Da denk je ma....Bij ons is er meer controle op zo n gebied...5 leerkrachten die rondwandelen voor 10 leerlingn? :roll: Ohja als die nix anders te doen hebbn...I dont care  8) Spieken is bij ons zowat onmogelijk...De enige oplossing-->bodypainting he  :wink:

Stripe

op je hand? want als je steeds gaat krabbe bij je bene.... da word opvallend :shock:
pRite (L)Loves(L) NAtaliE

LoViNaNdHuRtIN

Mja mss wel...Ma nu ben ik al de billen gewoon  :D overschakelen naar de hand zou voor verwarring zorgn ...grapje... 8)  Ma zo vaak schrijf k ni op men billn...Ik leer oorz...Ma als ik zo iets echt ni kan onthoudn dan heb k men billen... 8)

Stripe

MM, maarja, voor jonges lijkt t me moeilijk..... ik doe meestal gewoon op men hand, dan skrijf ik da op da blaadje snel, dan veeg ik t af  8)  :lol:
pRite (L)Loves(L) NAtaliE

LoViNaNdHuRtIN

Owk mogelijkheid  :P