logo songteksten.net

THC ZUIGT HARD!!

Gestart door diaphanous, 30 oktober 2004, 03:04:45

Vorige topic - Volgende topic

THC ZUIGT!!

Dat is zeker waar!
11 (52.4%)
Tja, eerst die rap horen dan, voordat ik mijn oordeel vel...
1 (4.8%)
Ik geef ze gelijk!! Buitenlander zijn is erg lastig!! Pfoe!
7 (33.3%)
Ik ben even naar de toilet!!
2 (9.5%)

Totaal aantal stemmen: 20

Stemmen gesloten: 30 oktober 2004, 03:04:45

diaphanous

Ik luister net "THC - Wil Je Weten Hoe Het Voelt" deze bullshit had ik al eerder gehoord. Maar come on .. ik heb niets tegen buitenlanders ofzo, maar ze zingen "wil je weten hoe het voelt om buitenlander te zijn" en ze kankeren de maatschappij af. Dat zijn ma te hard moet werken om haar brood te verdienen, en zijn vrienden naar de klote gaan door de coke.... Damn! Hoe DOM!!? check: 1. mama had waarschijnlijk harder moeten leren! 2. die mattiez zijn zelf het drugs-wereldje ingestapt, en dat komt echt niet door de maatschappij, dat zit fockin' tussen je oren!! & 3. de zittende premier is inderdaad KUT ... maar de maatschappij cker niet!! schuif jij je aars dan snel naar IRAK ofzow!? we moeten nog blij zijn dat we hier "(vrij) veilig" over straat kunnen lopen....

Oftewel THC, ik wil niet weten hoe het voelt om buitenlander te zijn, ik weet dat je niet zielig moet gaan doen en ik adviseer jullie om over zinvollere shitz te gaan rappen ....

**Diaphanou$**
.. Lange Frans & Baas B ...

lindseypan

Nou ik geef je voor 100% gelijk !
Ze zeiken heel de tijd !
En dan zeggen ze ma moet hart werken !
Nou ik geloof daar niks van !
Ik woon in een klein dorpje en ik kan hier door hun niet veilig alleen de straat op als het donker is.
Is het echt niet bekwaam voor !
De een naar de ander word verkracht en het gebuurt alleen door de buienlanders.
Ik heb der zelf niet veel op tegen.
Maar als het kon zou ik ze het liefst allemala naar hun eigenland het vliegtuig op zetten !
En wat je zei over die drugs doen ze indd zelf jah.
En ma had indd ook een vak kennen leren net als ieder ander (wij)!
ittin' here thinking 'bout yesterday, About what we did and how we used to play...!

wunniieJ

THC vik wel do0ppp..
MaJa,,ieder xijn meningn !

Natalie

And, there's a goal...  ;)
b]''¤(' x[¤ Natalie ¤]x ')¤''[/b]

wunniieJ

Citaat van: "Natalie"And, there's a goal...  ;)

vo0r mY  O-) ?

Natalie

Nee, van die andere gast..
Maar andersom.. THC heeft ook weer 'goede' nummers..
b]''¤(' x[¤ Natalie ¤]x ')¤''[/b]

wunniieJ

Citaat van: "Natalie"Nee, van die andere gast..
Maar andersom.. THC heeft ook weer 'goede' nummers..

bahbah :(

Snipe Hunter

Citaat van: "lindseypan" Nou ik geef je voor 100% gelijk !
Ze zeiken heel de tijd !
En dan zeggen ze ma moet hart werken !
Nou ik geloof daar niks van !
Ik woon in een klein dorpje en ik kan hier door hun niet veilig alleen de straat op als het donker is.
Is het echt niet bekwaam voor !
De een naar de ander word verkracht en het gebuurt alleen door de buienlanders.
Ik heb der zelf niet veel op tegen.
Maar als het kon zou ik ze het liefst allemala naar hun eigenland het vliegtuig op zetten !
En wat je zei over die drugs doen ze indd zelf jah.
En ma had indd ook een vak kennen leren net als ieder ander (wij)!

beetje cooldown   *)  'Maar als het kon zou ik ze het liefst allemaal naar hun eigenland het vliegtuig opzette ' WAar SLAAT DAT NOU WWEER OP.
Dus je wilt zeggen dat alle buitenlanders het zelfde zijn ?  Nou niet dus !  
en die zin 'Ik heb der zelf niet veel op tegen' Nou ik zie het wat je allemaal opschrijftt  :(

wunniieJ

THC suiGt duS eg niet !  :X  }:|

IRAQIGANGSTA

:(  :(  :(  :(  :( eyy -edit- jij weet niet hoe t is om buitenlander te zijn dus wat ouwehoer je nou kkkaaskop is gewoon te lauwe liedje je kan gewoon niet tegen de waarheid. :(  :(  :(

-edit: geen gevloek aub-

wunniieJ

Citaat van: "IRAQIGANGSTA":(  :(  :(  :(  :( eyy -edit- jij weet niet hoe t is om buitenlander te zijn dus wat ouwehoer je nou kkkaaskop is gewoon te lauwe liedje je kan gewoon niet tegen de waarheid. :(  :(  :(


eJ ruStig ;-)
ben het ook niet eens met hem :-P
maar je hoef hier niet te gaan trippen ! waardeloOs !
:Y

-edit: heb ff dat scheldwoord verwijderd :) -

Regi-SThaRappa

ey fock dat man. }:|


THC is gwoon kk lauw en geen focking gelul want iedereen die THC gaar vind weet gwoon nie wa goeie pokoes zijn ook focking gaar

Die focking liedje is gwoon lauw en die iraqigangsta heeft ook gelijk man, jullie kunne gwoon nie tege die waarheid.

Maar jullie kaaskoppe kunne da nie wete want jullie kunne gwoon nie leve en denke als een nigger of torkoe of mocro  :(
[/i]

amRa-S

Citaat van: "lindseypan" De een naar de ander word verkracht en het gebuurt alleen door de buienlanders.

Dat is dus zoooo niet waar, er zijn ook genoeg "binnenlanders" die zich niet aan de wet houden.
Die genaraliseringen slaan gewoon nergens op en zijn zielig. Als een nederlander een fiets steelt zeggen we toch ook niet: Alle nederlanders stelen fietsen (om maar s ff iets te zeggen). Maar zodra een buitenlander iets gedaan heeft is het meteen: Alle buitenlanders zijn zo.. Rightttt...  }:|

Citaat van: "lindseypan" En ma had indd ook een vak kennen leren net als ieder ander (wij)!

First of all: Leer Nederlands, het is kunnen en niet kennen.  :z
Second thing is: Mijn moeder heeft ook een opleiding afgemaakt en een diploma gehaald, maar sommige diploma's uit het buitenland worden hier niet geaccepteerd en dus heb je er nix aan. Zo zie je maar dat mensen er niet altijd iets aan kunnen doen.

Oh ja als je t nog niet doorhad, ik ben ook buitenlands. En ik kan er echt niet tegen als mensen met zo'n domme opmerkingen komen.

U need 2 think b4 u say something.


Zo is dat ook weer gezegd  O-) [/b]
f there is no Mr. Perfect, where the f*ck is Mr. Good Enough?

damsco

zoogenaamd deze diaphanous weet hoe het is om buitelander te zijn.  :o  
Je maakt hier nu wel een leuke poll/topic van, maar wat kom je ons ermee lastig vallen zeg het dan recht in hun gezicht of ben je daar te bang voor....d8 ik al...  :mrgreen:

damsco

domme kaasie praat niet over shit waar je geen verstand van hebt diaphanous