logo songteksten.net

do u use drugs?

Gestart door museGirl, 13 februari 2005, 16:00:54

Vorige topic - Volgende topic

Darth Paul

Ik heb geen drugs nodig... Ik ben stoned geboren. 8)7

Ra58

naja ik ben erachter dat blowen niet echt iets voor mij is
Metal up your ass!

maartj..

foute invloed op je? of vond je het gewoon vies?

Ra58

naja niet echt een effect waarvan ik dacht: dat wil ik nog eens..
vond het niet bijzonder
Metal up your ass!

maartj..

naja, dan heb je vast niet veel gehad denk ik

Ra58

dat denk je dan verkeerd
Metal up your ass!

maartj..

mijn excuus hoor :roll;

Ra58

Metal up your ass!

maartj..

gelukkig was ik sarcastisch ;)

!!!*Lara

k Heb et 1 x geprobeert .. 8)7  
dat spul is so smerig als de (....) k ken wel iemand die egt verslaafd is.. nouja eerst wassie een super mooie jonge en nu een junk met magere benen..  :'(
MaarJaa tip: begin er niet aan ! ;)

flientje_pinwin

Pff, ik zou het nieteens willen.. :{
Wiet Stinkt!! :{
En wat schiet je op met drugs? Het kost veel, en het effect is een keer leuk.. Om dat effect weer te krijgen heb je alleen maar meer nodig.. Geldverspilling als je het mij vraagt..

cheryltjuh_1991

ik heb t zelf ook gedaan met mn beste vriendin (een keuze die we same gemaakt hadde),, vanaf begin maart dit jaar.. ik begon met n halve xtc pil en omda je lichaam eraan went had ik er steeds meer nodig..
de trip ware leuk, ik zag geen rede om te stoppe,, op school ging alles goed,, en dit was gewoon een extraatje..

op 15 april begon ik met speed, en dat heb ik ''maar'' 4x gedaan (zo goor was het..) De 1e keer gesnove, en de 3 andere keren in water opgelost.. de 3e keer was ik 2x flauwgevalle en heel die dag boven de wc gehange..

3 juni dede mn beste vriendin en ik voor het eerst paddo's.. dat was een leuke ervaring..niks fout gegaan enzo..  

tot gisteren.. weer paddo's gedaan samen met mn beste vriendin.. alles ging goed,,zag vage dinge, voelde vage dinge,,alles was grappig en blij.. totdat we op het balkon ginge zitte.. mn vriendin barstte in trane uit en huilde alles eruit.. ik jankte mee (waarom zou ik niet weten..) ze raakte helemaal overstuur en ademde VEEL te snel, ze stikte bijna in haar eigen adem.. terwijl ik gewoon bijna NIET ademde.. we wilde dood (klinkt dom,maar tog was het zo) we zage geen rede meer om te leven,, het was het allemaal niet waard..

toen kwam haar broer om ons te helpen (hij heeft ook 3x met ons xtc gedaan) hij heeft haar geholpe, en ik ben naar huis gegaan. ik moest het mn ouders vertelle.. ze reageerde er gelukkig goed op..

het is egt rotspul achteraf.. mn geld ging daaraan op..dat was het enige waarvoor ik werkte..

ik heb in totaal 9x xtc (in totaal waren dat 13,5 pillen),,4x speed (in totaal 2 gram) en 2x paddo's gedaan in 4/5 maanden..
ben ongeveer 5/6 kilo afgevalle..ben stik mager (terwijl ik al heel dun was) en heel wit geworden..

1 ding is zeker ; ik raak het nooit meer aan..

Kayleigh666

Citaat van: "cheryltjuh_1991"
het is egt rotspul achteraf.. mn geld ging daaraan op..dat was het enige waarvoor ik werkte..

ik heb in totaal 9x xtc (in totaal waren dat 13,5 pillen),,4x speed (in totaal 2 gram) en 2x paddo's gedaan in 4/5 maanden..
ben ongeveer 5/6 kilo afgevalle..ben stik mager (terwijl ik al heel dun was) en heel wit geworden..

1 ding is zeker ; ik raak het nooit meer aan..
Ik hoop dat je het volhoudt. Succes ermee! En goed dat je het tegen je ouders vertelde....

flientje_pinwin

Zo zie je maar weer, het maakt meer kapot dan je lief is.. O-)

Ra58

het moraal: begin er niet aan :Y
Metal up your ass!