logo songteksten.net

ik vind het maf

Gestart door museGirl, 22 februari 2005, 13:16:42

Vorige topic - Volgende topic

Ra58

Ze hadden het wel gedaan..ze waren 7 en n half..
Metal up your ass!

maartj..

o :mrgreen: ik dacht kinders van 7+ die het half gedaan hadden :P

!!!*Lara

nu ga k je tog egt blond vinden.. :P

maartj..

nu pas?  :X

onee je weet vast niet dat ik blond ben :P

anoniemoow_love_boys

Citaat van: "ninonnutjuh"ik vind het op zich ook wel dom.. want je ziet ook wel es in de hitkrant of fancy of wat dan ook.. dat ze sex hebben gehad.. en dan vragen of ze een soa hebben..omdat er iets 'vreemds' aan de hand is.. lees dan eerst alles over soa's enz enz enz.. dan kan je ook wel sex hebben.. tog?? dat vind ik pas EGT dom!!

ja maarja als je al hoort dat de gemiddelde leeftijd 13 is waarom krijgen ze dan niet eerder sexsuelevoorlichtingen??

ik zelf ben ook 14 ben ook ontmaagd toen ik 13 was...
ik was er helemaal aan toe,, en heb er geen spijt van gehad ofzoow *)

Ra58

Stom als je er aan begint als je niet goed voorgelicht bent
Metal up your ass!

KUSMEKONTx

pff je kan toch onzeker zyn als je t voor de eerste keer hebt gedaan:?   dan hebben ze allemaal vragen en zyn ze bang dat hun vriendinnen ze uitlachen..
by the way ik vind dit topic beetje zinloos maarjaa. O-)
ihopeyoufuckingdiedmotherfucker.#

maartj..

Maar hallo, het ging eerder bijvoorbeeld over kinderen van zeveneneenhalf. :{ Dat vind ik toch érg extreem hoor! En het topic gaat niet over onzekerheden, het gaat er gewoon om wat jij ervan vindt dat kinderen op steeds jongere leeftijd seks hebben.

Jetje15

ik vind dat mensen er sowieso al te luchtig over doen.. nu vind ik celibaat zijn ook weer een uiterste, maar t is wel een mooie manier om iemand te testen.. plus je weet dat je diegene kan vertrouwen etc..
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

Buffy16

Ben het er zeker mee eens dat ieder het voor zich moet weten, iedereen weer van zichzelf wanneer ie er wel of niet klaar voor is, maar ben het met Muse Girl eens dat je niet achteraf moet gaan zeiken als je half niet eens weet wat je nu eigenlijk gedaan hebt.
En wa Ra zegt, waarom eraan beginnen als je bijna niks ervan weet? Inderdaad heel stom. Waar ik helemaal niet tegen kan zijn die idiote brieven in tina, fancy enzovoorts met: ik heb iedere maand een beetje bloed in mijn onderbroek, wat is dat?
sorry maar dan vraag ik me toch echt af op onder welke steen die meiden met hun ouders hebben geleefd!
Waarom lichten de ouders de kinderen gewoon niet goed voor, ook over seks, dan weten ze tenminste waar ze voor uit moeten kijken!

Jetje15

hihi...ik was op mn 8ste volgens mij al volledig op de hoogte...mijn moeder is daar zo leuk in...die maakt nog net geen schematische tekeningen maar t zit er dichtbij :P :mrgreen:
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

wunniieJ

  pff.als je gewoon zeker van je zaken bent.
dan wat maakt het ook allemaal uit
ze doen net alsof SEKS
iets HEEL wat is ?
nou..hehe.
het is wel speciaal dat zeker.
maar het is niet dat de AARDE VERGAAT
als je het DOET op ZO'N JONGELEEFTIJD   :')

maartj..

Maar deze kinders zijn dus niet zeker van hun zaak..

wunniieJ


maartj..

Citaat van: museGirl op 22 februari 2005, 13:16:42
je leest zo vaak in tijdschriften en fora dat allemaal meisjes van 13 vragen of het normaal is dat ze sex hebben en zo. nou vraag ik me af: waarom vraagt jij het je niet af VOORDAT je het doen?!! tjongejonge, ik snap mensen soms echt niet  :N
Dacht ik. :D

Ik vraag me trouwens dat sowieso niet af, dan word ik zooo ongelukkig omdat mijn vriendinnen/klasgenoten allemaal (op 3 of 4 na) nog nooit gezoend hebben. Daar word ik toch wel ongelukkig van. :P