logo songteksten.net

ik vind het maf

Gestart door museGirl, 22 februari 2005, 13:16:42

Vorige topic - Volgende topic

Jetje15

ik zat laatst ook te tellen hoeveel mensen uit mn klas nog nooit gezoend hadden...6 van de 23! patheticccc... maarja..nu is het gehalte nerds en ieuw-kindjes wel hoog in mijn klas :P
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

Buffy16

Hm nou met zoenen was ik er vroeg bij, 13 was ik volgens mij, maar bij mij in de klas was ik juist een latertje.....maar ik zat ook op school met het witte tuig van de maatschappij haha

Jetje15

hahahaha...ik op mn 12e geloof ik...heeeel stoer met een knappe jongen uit mn buurt die ook nog eens (jaja..woehoeee) 1 heel jaar ouder was :P was me dat toch ff stoer!
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

maartj..

Ik op m'n 13e, met een jongen van 14 of 15 ofzo. Ik was heel nerveus en het was op zo'n lullig moment, ik vond het een ramp, maar hij blijkbaar niet want hij ging maar door. :mrgreen: Helaas niks met die jongen geworden, hij is echt heel lief en knap.. *zwijmel*
De meisjes in mijn klas zijn helemaal niet lelijk, maar eentje bijvoorbeeld heeft al 9 maanden een vriendje, en ze hebben nog nooit gezoend want ze durft niet. :{ Hoe ze het volhouden!

Buffy16

Hm ja idd, 9 maanden en niks doen? Hoe houdt ze het vol, inderdaad......

maartj..

En vooral die jongen.. :P Want zij durft gewoon niet.

Buffy16

Wie weet heeft ie ondertussen al 10 anderen gehad, doen ze het eindelijk krijgt ze er een soa bij....

maartj..

Nee dat sowieso niet hoor. :) Het is niet zo'n knappe jongen en hij is een beetje dom.. :@

Buffy16

Awwwww......nou misschien dan wel voor elkaar geschapen....

maartj..

Zou kunnen. :P Ik vind ze wel grappig samen. :Y

Buffy16

Ja lijkt me ook wel ja, doet me een beetje denken aan mij en mijn exvriend. We hebben 4 jaar bij elkaar op school gezeten, waarvan 2 jaar bij elkaar in de klas, toen allebei naar een andere school, maar elkaar nog wel regelmatig gezien. Maar altijd als 'goede vrienden'
op een gegeven moment was ik het beu, heb ik verkering gevraagd en hebben we 10 maanden iets gehad. We zijn toen samen op vakantie geweest, toen we terugkwamen was het uit, hehe  })....

zegmaarMANU-

Och dat ken ik :')
Keivaak in de HitKrant van die idiote vragen waarvan ik denk, omg >__<
xD maarja.
Zijn er nog meer Tokio Hotel of/en Only Seven Left fans hiero? ;'D