logo songteksten.net

Harry Potter

Gestart door Kayleigh666, 12 december 2005, 14:53:01

Vorige topic - Volgende topic

Kayleigh666

Wie is er al naar de nieuwset film van Harry Potter geweest? En wat vond je ervan?

Kayleigh666

Geen Harry Potter fans hier?

flientje_pinwin

ikke wel.. :P
ben er ook heen geweest..
ik vond hem iets te anders dan de vorige films.
een beetje té bemaakt..
vind ik nu met de boeken ook al..
het lijkt dat doordat het bekender wordt, er ook meer meer meer spanning in de films moet,, nou van mij mocht het blijven zoals het was..
maar voor de rest, ik vind wel dat ze het boek goed vertolkt hebben.. :Y

JustCher

Ik vond 't vrij tegenvallen!
Sommige dingen vond ik vrij afgezaagd.
Ze vonden die vuurbeker al zó snel..
#9643;▪

flientje_pinwin

het is ook een verhaal met 2 belangrijke dingen erin.. het zwerkbaltoernooi, en de scholenwedstrijd.. dan kan je niet alles zolang houden.. zou het een te lange film worden..

wunniieJ

leuke film :P

alleen ik was toen knetter stOned :D
dus whahaha zoveel weet ik er niet meer van :?

Moonlampje

ik ga altijd naar de nieuwe films en die zijn leuk om te zien. Maar ze halen het toch echt niet bij de boeken. Wel vind ik dat Alan Rickman een geweldige Snape neerzet :mrgreen:

Websmurf

van mij hadden ze de films ook wel wat langer mogen maken hoor!

ik heb ze nog niet allemaal gezien, maar de boeken vind ik toch wel beter (zoals meestal)
gezien de dikte van de boeken kunnen ze zeker in de laatste paar films toch niet alles vertellen lijkt me..
Webmaster Songteksten.net -

Moonlampje

Het gerucht gaat dat de laatste film in 2 delen komt. maar ze hadden beter alles in 2 delen kunnen laten komen :D

Websmurf

jep, daar ben ik het mee eens ja :)
Webmaster Songteksten.net -

Meeeeun

Hmm.. Dat weet ik zo net nog niet. Het is goed dat het laatste boek uit is gekomen, want als er teveel boeken/films komen, dan verliezen mensen hun interesse.. Omdat het dan te langdradig kan worden, lijkt mij.. Maarja, ieder z'n mening natuurlijk ;)

fifi

vind je dat harry potter met twilight vergeleken mag worden?

Sandra_O

Citaat van: fifi op 11 juni 2009, 21:00:27
vind je dat harry potter met twilight vergeleken mag worden?

Absoluut niet.  :N De enige overeenkomst is dat het allebei fantasy is, maar Harry Potter (zowel de boeken als de films) zit veel intelligenter in elkaar, is met veel meer fantasie geschreven, de plots zijn veel beter en de karakters zijn niet zo vlak en cliché.

Ben trouwens gisteren naar de "Harry Potter and the Half-Blood Prince" geweest en vond 'm geweldig  ^O^; goede combinatie van spanning en humor, lekker lang (2u 40m) en de effecten zijn prachtig.
I love you as certain dark things are to be loved
In secret, between the shadow and the soul

~ P. Neruda (sonnet XVII)