logo songteksten.net

vallen op verkeerde jongens... GEEF TIPS A.U.B.!

Gestart door enobmort, 30 juni 2005, 22:15:25

Vorige topic - Volgende topic

enobmort

hum.. jongens.. waarom bestaan ze.. Naja dat is nog niet zo erg.. Maar dat je dan ook nog s verliefd op ze word! hier een paar dingen waar ik mee zit! GEEF A.U.B. TIPS!!!!

Ik ben nu op twee jongens verliefd.. Op de een al drie maanden en  de ander ongeveer twee en een week ofzo. Dat t er twee zijn vind ik echt niet leuk. Hoe krijg ik het voor mekaar!  |:(  Echt heel erg! Wat doe ik daar aan?? Ik weet t niet meer..

De ene ben ik dus al DRIE MAANDEN verliefd op.. maar hij is ook nog eens 15/16 jaar ouder! Dat is echt heel erg! ik schaam me dood :@ .. Ik ken m via mijn vader daar gaat ie mee om.. Ik ben ook altijd bang dat hij t weet.. Zijn er nog mensen die zulk soort dingen delen? qwa leeftijd? En wat hebben jullie ertegen gedaan..

Ik ben dus ook nog s verliefd op een andere jongen..Daar ben ik gelukkig meer verliefd op dan op die andere.. maar dat is wel s anders geweest!  :@ Deze heb ik goed contact mee en daar komt heel misschien nog wel iets van.. Mijn vriendin beweert dat dat makkelijk kan maar k weet t nog zo net niet! Ik heb t iedee dat ie me nog al klein en vervelend vind. t scheelt ongeveer drie jaar.. maar hier niet echt vragen over k blijf wel proberen..

nu is dit mn laatste probleem.. (ja k weet t ik ben een zijkerd) maar ik heb ontzettend last van vlinders (beestjes) in mn maag... jullie snappen vast wel wat ik bedoel.. Ik heb ze bijna heel de tijd.. Vooral bij die tweede jongen.. maar nu had mijn vriendin een probleem en moest ik de jongen die zij leuk vind opbellen.. Ik vind (vond) m niet leuk.. Maar toen ik zijn stem hoorde sloegen de beestjes toe! help! Wat kan dat zijn? Ik word toch niet ook nog s verliefd op hem!  :?  8)7

GEEF A.U.B. TIPS!
ove sucks

lindseypan

Nouw meid,
Ik zou zeker niet voor die gozer van 15/16 jaar ouder gaan want dat word echt nooit nix ben ik bang voor..
Vergeet hem gewoon het is moeilijk maar probeer het 0p zijn minst..
Ik zou als ik jou wastoch voor die andere gaan..
Mssvind hij je wel niet klein en vervelend..
Ik zou gewoon proberen in contact met hem te komen..
Succes..!
ittin' here thinking 'bout yesterday, About what we did and how we used to play...!