logo songteksten.net

dromen voorspellen

Gestart door wicca_wijffiej, 30 september 2004, 22:38:06

Vorige topic - Volgende topic

maartj..

naja vaak droom je ook over beelden die je vlak ervoor lang hebt gezien en daar denk je dan onbewust over door, of over dingen waar je lang over hebt gedacht :Y

Ra58

Metal up your ass!

maartj..


MichielManager

Vaak droom je ook over dingen waar je aan ligt te denken op het moment dat je in slaap valt (mits je ergens serieus over aan het denken was natuurlijk). Alleen als je slaapt neemt je eigen lichaam een loopje met de werkelijkheid en zullen dingen dus anders lopen dan jij je had voorgesteld of zoals ze daadwerkelijk zijn gebeurd. Dit schijnt er in sommige gevallen toe te leiden dat mensen "in de toekomst kunnen kijken", omdat de droom die ze ooit hebben gehad de uiteindelijke werkelijkheid heel dicht benaderd.

Maarjah, het blijft iets raars zo'n droom...
Beste acteurs ooit: Robert DeNiro, Nicolas Cage, Joe Pesci, Marlon Brando, Al Pacino & James Caan!!!

MischiefManaged

Vooral geen bullshit.
Ikzelf heb het namelijk ook, maar ik krijg het ook overdag, doordat ik erop geoefend heb.
Visioenen kreeg ik eerst alleen in mijn dromen, maar na lange oefening begon ik ze ook overdag te krijgen.
Zo heb ik een keer een kind van de weg af geplukt omdat ik zag dat ze aangereden zou worden.
En warempel, enkele seconden later kwam er een vrachtwagen in volle vaart door die straat rijden.
Het was een gewone woonwijk, dus dat kind zat gewoon op straat.
Maar sommige mensen rijden daar echt als gekken.

Je hebt trouwens ook zoiets als lucide dromen.
Dan weet je van jezelf dat je droomt, en kan je ook je eigen droom helemaal vormen.
Als je zo'n soort droom ervaart kan je dus ook dat wat je hoopt, of wat er zit aan te komen erin verwerken.
En mocht zoiets dan inderdaad gebeuren, dan is je lucide droom dus een visioen geweest, denken mensen.
Alleen is dat niet waar, want het is een waarschijnlijkheid die je zelf om hebt gezet naar wens.
En die wens is weer omgezet in een droom.

hinata-chan

geen bullshit vindt ik... zoiets heb ik ook... best vaak...
ik had pas geleden nog zoiets, in me droom maakte ik het uit met mijn vriend, reden wist ik ook niet echt, totdat ik die dag of de dag erna me vader belde en over mijn vriend vertelde, hij wou dat ik het gelijk ging uitmaken... maar voor ik me vader belde had ik wel al over mijn droom gesproken met mijn vriend... en nadat ik me vader belde besprak ik dat ene ook... maarja heb nu 3 weken met me vriend en ik maak het niet uit met hem... zelfs niet als me vader dat zegt me te doen want hij heeft weinig te zeggen over me aangezien ik bij mijn moeder woon O-)

jullie

ja je hebt hartstikke gelijk ik geloof niet echt in dromen want waarom zal zo een droom je relatie moeten verpesten of je toekomst bepalen!