logo songteksten.net

"Jezelf van anderen onderscheiden blabla."

Gestart door Leidenschaft, 24 augustus 2005, 20:52:00

Vorige topic - Volgende topic

Ra58

Metal up your ass!

flientje_pinwin

:P eerst strak standpunt en gelijk weer overgehaald door ra :P

Ra58

Metal up your ass!

Goth-Konijntje

Citaat van: "sinc"
Citaat van: "flientje_pinwin"je hebt in een klein deel wel gelijk, dat als we geen kleding hebben, iedereen hetzelfde is. Maar toch vinden mensen het fijn zich te kleden zoals ze zijn. maar toch geeft het mensen, en dan spreek ik eigenlijk over mezelf, een fijn gevoel om kleding aan te hebben wie bij diegeen past..  

dit zeg je heel goed! mensen kunnen een fijn gevoel krijgen als ze kleding dragen dat bij ze past. Maar wat past bij wie? Tegenwoordig word alles in hokjes geplaatst, ik doe het zelf ook. Goths dragen donkere kleding en donkere make-up en luisteren punk of weet ik wat. Gabbers dragen lonsdale kleding en hebben kisten aan en gaan naar gabber party's.

Maar iemand kan zich ook fijn voelen in goth kleding terwijl hij/zij helemaal niet van die muziek houd, hetzelfde geld voor gabbers. Maar ook andersom, iemand kan trendy kleren dragen en gabber muziek luisteren of goth muziek luisteren (wat daaronder valt is n.v.t. nu).

In feite heeft "kleding aan hebben dat bij diegene past" niet van toepassing. Je kleed je met wat je leuk vind en lekker zit, je luistert naar wat je mooi vind klinken.


Er lopen Goth's op de wereld rond.. in het wit, gekleurd en in het zwart..
maar aan de buitenkant kan je niet zeggen wat iemand van binnen is..
Gothic is een levenstijl.. die te maken heeft met kleding, make up, muziekstijl enz. maar als iemand naar metal luistert, is ie dan gelijk een Goth?.. je weet zn denkbeelden niet want die zie je niet aan de buitenkant.
Je kan dus gewoon stellen: Je kan van iemand die altijd in t zwart loopt zeggen dat ie een gothic is. Dat kan alleen die persoon zelf.
Hetzelfde geld voor Gabbers..

Ikzelf word ook zovaak in het hokje: Gothic.. geplaatst..
maar wie zegt dat ik dat ben?
ik draag misschien wel zwarte make up.. heb zo'n beetje alleen zwarte kleding.. en luister naar metal.. doe aan wicca..
maar is dat genoeg om van de buitenkant al als Goth uitgemaakt te worden?
moeten mensen niet eens een keer naar de binnenkant van mensen gaan kijken.. en niet zomaar naar de buitenkant oordelen?
*[..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..]*

Ra58

mar wat is dan typisch een gedachte voor goths?

als je zwarte make up draagt, alleen maar zwarte kleding hebt, en alleen metal luistert, kan ik je moeilijk een gabber noemen lijkt me...
Metal up your ass!

Goth-Konijntje

nee.. maar dat komt omdat mensen naar de buitenkant van iemand oordelen..
als die gene met zwarte make up, goth kleren enzo.. hardcore luistert?
wat ben je dan?

Iedereen is zichzelf.. Alleen wil niemand ervoor uitkomen, want dan hoor je nergens meer bij..
dat denk ik..

En een goth-gedachten..
Ik zou t niet weten.. maar ben ook geen goth.. :P
*[..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..]*

Ra58

goth ged88 is onzin..

als iedereen gewoon zichzelf is, zijn er ook geen "goth gedachten"
Metal up your ass!

Goth-Konijntje

*[..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..]*

Ra58

dus dan bestaan er geen "gothic-gedachten"
Metal up your ass!

Goth-Konijntje

*[..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..]*

Ra58

Citaat van: "Goth-Konijntje"


je weet zn denkbeelden niet want die zie je niet aan de buitenkant.

dus dit klopt niet helemaal ;)
Metal up your ass!

Goth-Konijntje

voor mij niet..
misschien voor anderen wel..
*[..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..]*

Ra58

nouw iedereen die mij uitkan legge wat typische goth ged88 zijn... die moge mij PMen
Metal up your ass!

Goth-Konijntje

*[..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..]*

Ra58

Metal up your ass!