logo songteksten.net

Op welke gekke plek heb jij het weleens gedaan?

Gestart door Kayleigh666, 12 november 2005, 23:53:47

Vorige topic - Volgende topic

johnyplayer

Ik was in de dertig en werkte in een groot gebouw in Amsterdam Zuid Oost.
    :Y) Mijn gedachten werden en worden altijd gevuld met sex. Neuken pijpen ,likken
altijd wel een fantasietje. O-)
Maar mijn grootste fantasie was wel , om een grote Surinaamse vrouw , leeftijd 40/50
in de lift te voosen.  :mrgreen:
Dit verlangen schreef ik in het toilet toen ik daar moest zitten.
Afijn lang verhaal- kort maken . 3 weken later was ik in de zelf de plee en onder mijn text stond een g/mail
adres data van 2 dagen terug.
Sávond thuis een mail  naar het nummer  en via wat omwegen op skype een videochat.
Niet te geloven haast.
Ene Marta  stevig in het tietten vlees en een geile bek. maakte mijn avond helemaal goed. ^O^
zelfs zo ver dat ik haar meloenen volledig in beeld kreeg en natuurlijk enkele snapshots gemaakt.
Alleen woonde zij in Rotterdam en kwam niet te vaak in Amsterdam. Maar het plannetje had haar
ook flink opgewonden begreep ik wel.  l
Er was in het kantoor waar zij werkte als systeem beheerster een speciale lift voor de vip's en daar zou zij
graag geneukt willen worden door een hollandse man met een pik van ruim 18 cm.  ^) Ha ha kwam ik net
aan toe.

Wij hebben genaaid  en zijn wel 5 keer op en neer geweest ( niet alleen met de lift he  ) , telkens als men de deur open wilde doen
gebruikte zij een remoutcontrol en moest ik haar weer harder pompen.   zo een heerlijke zwartte
flamoes had ik nog nooit gehad,   I s nog maar een maand geleden en de cyberchads gaan zalig.

Johny player.

Gabberkut

wc, auto, meer, struiken, steegjes, wasmachine, voetbalveld... enz. enz..

geilbert23

uhm Auto, Materialen hoek op school, douchehokje, tijdens werk op het bureau, bos , Discotheek en nog veel meer plekken

k-i-rstentje

ik ben braaf O-) alleen thuis, in auto en in het bos

judith118

Leuk topic!!

Op een bankje in het park ('s nachts)
Op de boot naar NewCastle
In de sauna (privé ruimte)

Hmm ik ben behoorlijk braaf!
Ik wil het nog een keer in een auto proberen hahah!

NERDLESS


Unenchanted.

wees betrouwbaar, maar vertrouw niemand.