logo songteksten.net

Hoe oud was je toen je het voor het eerst deed?

Gestart door Kayleigh666, 13 november 2005, 00:10:01

Vorige topic - Volgende topic

Kayleigh666

Hoe oud was je toen je het voor het eerst deed? Ik was 15.

Kayleigh666

Ik stel deze vraag omdat je tegenwoordig steeds leest dat iedereen er zo vroeg bij is, meisjes van 12 enzo. Ik vroeg me af of dit echt zo is. Of zijn het alleen maar de uitzonderingen die dat doen. Zelf was ik ook redelijk jong. Maar ik heb er absoluut geen spijt van!

CherryKiss

16.

onder 16 vind ik vaak ook te jong, al zijn daar natuurljik ook uitzonderingen op, maar over het algemeen vindi k dat je er dan gewoon nĂ­et klaar voor bent. :)

Kayleigh666

Een leeftijdsgrens is moeilijk te stellen. De ene dag ben je 15 en mag het niet. De volgende dag 16 en mag het wel. Dat slaat toch nergens op?

CherryKiss

volgens mij heb ik dit in een ander topic ook al onderbouwd.
ik ga ervan uit dat iedereen op zijn 16e sexuele voorlichting heeft gehad, en rond je 16e ben je voor het grotoste deel uitgegroeid en ken je dus je eigen lichaam ook al redelijk goed. Daarnaast ben je vaak niet meer zo kinderachtig en impulsief als op je 13e, dus kan je meer verantworodelijkheid dragen.
Sex is een verantwoordelijk spelletje, pas als je verantwoordelijkheid kan dragen moet je eraan beginnen. En "dat kan op je 13e ook" vind ik onzin. Op je 13e vind je sex en alles wat erbijkomt kijken interessant, vind je het leuk, en zelfs stoer vaak want jongens vinden het stoer om erover te praten en jongens zijn interessant, daarnaast is ht op die leeftijd voor die kids vaak minder goed te overzien wat de gevolgen kunnen zijn dus wordt er vaak sneller ja gezegd dan nee.

Om op jou slaat toch nergens op vraag terug te komen. Nee, de preciese grens ligt niet bij de dag dat je 16 wordt, maar wel rond die leeftijd. Het interesseert me dan niet of het 15 en 240 dagen is, als jij verantwoordelijk genoeg bent oke, 22 is ook goed, i don't care. alleen geloof ik absoluut niet dat kinderen van 12/13 al genoeg verantwoordelijk zijn om sex te hebben.

Kayleigh666

Nee, daar heb je gelijk in; 12 of 13 is wel erg jong. Gewoon te jong! Maar goed, verbieden kun je het niet.  *; Dat kan niemand. Ik dacht dat je het heel strict zag. Zo van, je bent 16, nu mag het!!!! Joepie!!!!

witchdiliana


flientje_pinwin

ik was 15.. :)
en daarbij vind ik niet dat ik tevroeg begonnen ben, ik was er klaar voor, mijn partner was er klaar voor, en het was een en al genieten.. :) ik heb er ook nog geen moment spijt van gehad.. ;)

Kayleigh666


CherryKiss

dus dan zou er ook geen verschil zijn als je 3 of 19 bent, eh, heus wel!

ikkebirgit

ik vind het onder de 16 wel een beetje jong,
ik was zelf ook 16 toen ik voor de eerste keer seks had.
maar eerder wou ik ook echt niet hoor! straks maak je een fout
en dan zit je er maar mee...
ne iemand zei ooit wat tegen me: . live your life, don't let someone else live your life! .

undercoverschaapje

Ik toevallig ook 14 jaar .. maar dat was met iemand die ik enorm graag zag... en nog altijd graag zie dus verkeerd vind ik het niet en ik heb er geen enkel moment spijt van gehad  *;

JustCher

#9643;▪

jip_en_janneke

ip_en_janneke_taal, verstaan we allemaal!!!

jip_en_janneke

Waren jullie trouwens zenuwachtig voor de eerste keer?
ip_en_janneke_taal, verstaan we allemaal!!!