logo songteksten.net

Hoe oud was je toen je het voor het eerst deed?

Gestart door Kayleigh666, 13 november 2005, 00:10:01

Vorige topic - Volgende topic

feneaux

{FX} Gerechtigheid Zal Zegevieren!

k-i-rstentje

Ik was net iets van 3 maanden 13. Ik was er klaar voor en had er toen al geen spijt van en nu nog steeds niet.
Ik ben nu 15.

Lady2803

Ik durf bijna niet te zeggen dat ik 24 was  :@ :X :D

Websmurf

Webmaster Songteksten.net -

koentjieboy

ik was 15, maar op die moment wel al 1jaar samen met mijn vriendin ;) vind ik dan wel kunnen, niet?

ben momenteel 17 en geniet van het leven met een andere vriendin... spijtig genoeg, want ik hechte veel waarde aan die eerste keer...
wie hecht hier nog veel waarde aan?

Sanneee!

Ik was 13 toen ik voor de eerste keer sex had met mijn vriend en ben nog steeds samen met hem.
ben inmiddels 17 en heb natuurlijk geen spijt.

Ik denk dat de meeste jonge meisjes/jongens het stoer vinden om te kunnen zeggen dat ze ''sex'' hebben gehad.
en jonge meisjes zijn natuurlijk makkelijk over te halen.

marryvisser48

ik was 12 toen ik het voor het eerst deed!! nu ben ik 15, maar ik heb er achteraf best wel spijt van! maar het is niet te jong vind ik!! :N

koentjieboy

Ik was 15. ben nu 17 jaar en nog steeds gelukkig met hetzelfde meisje ;)


123lol

Ik was 13 toen ik het voor het eerst deed.
Het was gwn voor de lol om eens uit te proberen hoe het was
Maarjah iedereen moet t zelf weten tog

had nog een vraagje :
Wie mastrubeert zich zelf ?

DeLeukste

Ik vindt dat je gewoon moet wachten tot je getrouwd ben met de ware.. tegen woordig heb je jongens die je alleen voor de gratis sex gebruiken en het dan aan iedereen gaan zeggen wie ze tegen komen.. is niet leuk voor je toch?  ik ben 16 en ben nog maagd en zal dat ook blijven liefde is geen spelletje maar echt.. stel je wordt zwanger? wat gaat iedereen wel niet denken en je ouders gaan dat zeker niet goed vinden als je nog jong bent ;)

Hilly16

Citaat van: DeLeukste op  9 december 2010, 13:18:14
Ik vindt dat je gewoon moet wachten tot je getrouwd ben met de ware.. tegen woordig heb je jongens die je alleen voor de gratis sex gebruiken en het dan aan iedereen gaan zeggen wie ze tegen komen.. is niet leuk voor je toch?  ik ben 16 en ben nog maagd en zal dat ook blijven liefde is geen spelletje maar echt.. stel je wordt zwanger? wat gaat iedereen wel niet denken en je ouders gaan dat zeker niet goed vinden als je nog jong bent ;)

Pcies!! Helemaal mee eens!  :Y
Ik ben ook 16 en ik doe dat ook met mn vriend..,
wachten totdat ik iedergeval ouder ben en dat
we cker weten of we de ware voor elkaar zijn..

xxxx