logo songteksten.net

Jessica Simpsons gescheiden

Gestart door Kayleigh666, 25 november 2005, 17:31:41

Vorige topic - Volgende topic

Kayleigh666

Jessica Simpson (these boots are made for walking....) die heavenly in love O+  is gefilmd tijdens haar real-life soap 'The Newly Weds ^) ', is alweer gescheiden. Persoonlijk kan ik er niet zo mee zitten, haar liedjes zijn redelijk leuk maar ze is echt blond!  8)7 Tijdens de real-life soap (boring :z  :Z ........ alleen leuk om mensen uit te lachen) zat ze tonijn te eten en ze vraagt aan haar man: Is tonijn nou vis of kip? SERIEUS!!!!!! :?

Kayleigh666

Even ter info, mocht je het niet gelezen hebben:
Jessica Simpson en Nick Lachey (ook uit een of ander boybandje, geloof ik) hebben gisteren bekend gemaakt dat ze na drie jaar huwelijk uit elkaar gaan. De twee hebben na drie jaar huwelijk eens goed nagedacht en hebben besloten dat hun wegen zich zullen gaan scheiden. Al eerder gingen geruchten over een mogelijke scheiding.

Jessica en Nick hebben ook laten weten nog veel liefde en respect voor elkaar te voelen. Ze vragen of mensen hun privacy willen respecteren en deze moeilijke periode.

flientje_pinwin

waren die 3 jaar samen :{
wow.. gek je dan wle niet moet worden.. :{

flientje_pinwin

kunstig.. :P betalen ze vast voor.. :P
maar 3 jaar.. :{ gloof er niks van.. O-)

flientje_pinwin


flientje_pinwin

heeft ze die ?? :{

dit topic is eng..

flientje_pinwin

hm.. hoe ziek die mensen wel inet zijn.. :{

flientje_pinwin


flientje_pinwin


flientje_pinwin


jip_en_janneke

Wist je dat?

23/02/2006 - Jessica Simpson zal voor haar nieuwste film 'Employee of the month' meer dan duizend dollar per woord gaan verdienen. Het script telt voor Jessica meer dan 800 woorden, dus tel uit je winst!
ip_en_janneke_taal, verstaan we allemaal!!!

Kayleigh666

Net of zij goed kan acteren.........

Kayleigh666


flientje_pinwin

krijgt ze het ook als ze de woorden vergeet.. ? :P Zie ik zo gebeuren..

Just1Girl

Ik hoop dat je eindelijk onderschied gaat maken tussen DOMME blondjes en Blondjes.. en misschien ook wel Slimme blondjes (als die er zijn)
i] en leg me nu maar eens uit wat ik bedoel [/i]