logo songteksten.net

Jessica Simpsons gescheiden

Gestart door Kayleigh666, 25 november 2005, 17:31:41

Vorige topic - Volgende topic

Just1Girl

i] en leg me nu maar eens uit wat ik bedoel [/i]

maartj..

Citaat van: "Ra58"naja ze is egt zon dom blondje

Gelukkig zijn niet alle blondjes dom.. :Y)

maartj..

woops 8)7           (ik lees alleen de belangrijke dingen :Y )

maartj..

o lieverd ik ben het allebei gewoon :9

maartj..

omdat ze dom is?? Omdat ze niks kan? Gewoon waarom Paris ook bekend is ;)

maartj..

Ja ik haat dat mens Nee ik ben niet jaloers, ze is gewoon een dom wijf dat alles kan omdat ze geld heeft maar ze kan tegelijk ook helemaal nix 8)7

maartj..

Nee,, ik ook niet.. Ze kijk zó ontzettend dom, ze heeft absoluut geen stijl en ze zuipt en feest maar door en gooit er miljoenen voor haarzelf erdoorheen.. Ik wil haar wel eens zien als ze diep in de schulden zit of op straat moet gaan wonen omdat ze geen geld meer heeft.. ^O^

maartj..

Ja dat bedoel ik ;) Maar het is gewoon oneerlijk dat de mensen die het minst hard werken het vaak zo makkelijk hebben.. 8)7

maartj..

mijn zus ontwerpt een t-shirt met bush erop met een apenlijf, op de achterkant zit hij in een kooi met erboven: ''we've got him'' :Y) Zoiets moet ook maar met Paris

maartj..

Nee,, maar dan zorgt ze wel dat ze iets doet waardoor ze in eht nieuws komt.. Maar dus Jessica Simpson is gescheiden :Y)

maartj..

Ja, is ook niet moeilijk als je met zo0n mokkel getrouwd was 8)7

maartj..

arme man,, maar blijkt vast wel dat het alleen om het geld ging of om de show 8)7

maartj..

toch triest.. Als ik ooit verliefd zou worden op een zwerver ofzo zou ik er ook mee trouwen als hij wilde.. *weird voorbeeld*

maartj..

als hy heel lief is toch wel.. maar dan moet jewel alles self betalen.. 8)7  :9

maartj..

oja :9 dus hij is gewoon heel lief ;)