logo songteksten.net
Hoofdmenu

Intergratie...

Gestart door Natalie, 26 januari 2004, 20:51:33

Vorige topic - Volgende topic

maartj..

Naja als het nergens mag vind ik niet dat Nederland belachelijk is doordat het hier ook niet mag.

En het mag wel he, maar dan staat het kind op de naam van één ouder :)

Buffy16

Het zou helemaal geen probleem moeten zijn...en ik vind het echt goed dat ze voorzichtig zijn met adoptie, maar dit?
ik wist niet dat het op die manier wel mocht....maar als het dan alleen op papier anders is, wat doen ze dan moeilijk?

maartj..

Ja ik snap het ook niet.. En het probleem is dan natuurlijk, wat nou als de ouder op wiens naam het kind staat, doodgaat? Het kind mag dan dus niet bij zijn tweede papa/mama blijven omdat die niet geadopteerd heeft.

Buffy16

Dat is gewoon te gek voor woorden. Krijgt het kind twee klappen te verwerken....

maartj..

Ja dat ook nog. En de andere ouder ook, niet te vergeten. Zo'n kind verwerkt dat sneller denk ik..

Buffy16

Nou meestal hebben adoptiekinderen al wel heel wat meegemaakt...ben gisteren naar de 2de kamer geweest, bij zo'n plenaire vergadering. Ging over het adopteren van kinderen voor homoparen.....de SGP vindt dat homoparen geen kinderen moeten adopteren omdat een kind iets van vader en moeder mee moet krijgen....maar de kwaliteit van het gezin zegt volgens D66 meer dan de samenstelling....vind ik dus ook.

maartj..

Die vieze, vuile kut-SGP!
D66 heeft echt vet gelijk :Y

Buffy16

IDD!!! Gewoon homo-haters, dat zijn het! Niet dat ik D66 nu zo'n geweldige partij vind, maar in dit opzicht hebben ze idd gelijk....

maartj..

SGP zijn niet alleen homohaters, de gore vrouwenonderdrukkers die het zijn! Echt, als er één partij is waar ik op kots, is het de SGP! Daar is Geert Wilders met zijn PVDV een engeltje bij :Y

Buffy16

Hehehe bah dat zo'n partij nog kan in nederland.....Ik vind persoonlijk Geert Wilders geen slechte partij hebben...of zeg ik nu iets heel ergs?
Heb eerlijk gezegd op em gestemd...... :@

maartj..

Ik vind het geen slechte partij. Geert zegt waar hij voor staat, waar hij het niet mee eens is, maar het enige is dat hij niet laat horen hoe en wat hij nou wél precies wil.. Maar op sommige punten heeft hij zeker gelijk dat de regering van nu maar wat aankloot :Y

maartj..

En hij wil een bom op Iran gooien :)

Buffy16

Ik geef ook toe dt ik vind dat hij in sommige dingen echt te ver gaat, maar er is eindelijk weer eens iemand die idd zegt waar het op staat en dat kan het volk van Nederland gewoon waarderen...ik wel iig

maartj..

Ja, hij zegt dat allemaal en dat is goed van hem, maar hij komt zélf niet met plannen hoe het volgens hem wél moet! Hij zeikt álles en iedereen af, en dat is zijn kracht, maar hij moet niet vergeten dat, stel dat hij aan de macht komt, dat niet meer werkt omdat hij dan kritiek op zichzelf moet gaan hebben.
Desalnietemin bewonder ik zijn moed, dat hij zo duidelijk kritiek durft te hebben.

Buffy16

Ik zou het wel mooi vinden als hij aan de macht zou komen....heb het idee dat er dan best wat verandering in dingen gaat komen...vind het alleen zo jammer dat iemand die alleen maar goed wil doen met zoveel beveiliging over straat moet gaan.