logo songteksten.net

Musicals

Gestart door Kayleigh666, 6 februari 2006, 10:54:48

Vorige topic - Volgende topic

Kayleigh666

Wie is er hier ook zo gek van musicals? En zo ja, naar welke ben je allemaal geweest?

Kayleigh666

Ik ben zelf naar Mama Mia geweest (is gewoon lekker relexed, niet teveel nadenken enzo). En verder naar: Chicago, The Lion King, Les Misarable, Aïda en Miss Saigon. The Lion King en Miss Saigon vond ik zelfs zo mooi dat ik er 2x naartoe ben geweest.

jip_en_janneke

Wat ik zo leuk vind aan musicals is de muziek. Ik ben ook naar de Lion King geweest en heb daar nu ook de cd van. Echt leuk! Dan hoor je de musical eigenlijk steeds weer opnieuw. Er staat prachtige Afrikaanse muziek op die cd. Verder vind ik dansen heel leuk, dus dan ga ik thuis bijvoorbeeld helemaal uit mijn dak op de muziek van Chicago.
ip_en_janneke_taal, verstaan we allemaal!!!

Kayleigh666

Heb ook al heel wat musical-liedjes gedownload. :W

Kayleigh666

Ik ga binnenkort naar The Beauty & The Beast in Scheveningen. Wie gaat er ook?

maartj..

nee.. ik ga eigelijk niet zovaak meer naar musicals. een van de mooiste die ik gezien heb was Anatevka (als je dat zo schrijft) :Y

flientje_pinwin

Ik ga wel naar The Beauty & The Beast weet nog niet of ik in schevenigen ga.. moet nog reserveren..
Verder heb ik geen musicals gezien.. ik wilde er vroeger graag heen, maar het deed mijn moeder nog te veel aan mijn vader denken,, (hij is overleden)
Nu is ze er gelukkig overheen en gaan we samen naar Beauty.. :)
Verder wil ik ook nog graag The Phantom Of The Opera en Les Miserables een keer zien, die lijken me geweldig.. :)

maartj..

The Phantom Of The Opera lijkt me echt leuk!

Kayleigh666

Citaat van: "maartj.."The Phantom Of The Opera lijkt me echt leuk!
Huh? Die speelt toch allang niet meer?

maartj..

ik zou het niet weten :P maar toch lijkt ie me vet 8-)

Minn-LOVES-Bill..!!

jaawww ik ben weg van musicals
ik ben voor t eerst naar aida geweest..
daarna had ik voor me verjaardag kaartjes voor mamma mia gekrege (eerste rij voor het podium :D:D)
daarna ben ik nog naar jezus christ superstar geweest
en 2 weken terug naar rembrand
ik d8 eigelijk dat rembrand een bagger musical zal zijn omdat naja meer voor wat oudere maar
ik zit op een musical cursus en die vrouw die ons les geeft speelt erin mee dus dacht ik ga der maar heen
blijkt gewoo voor alle leeftijden leuk te zijn is gewoon een erg leuke musical :D

jloislief

Ben naar Hello Dolly en Jesus Christ Superstar geweest voor Jamai  O-)
Ga binnenkort naar Grease en wil nog graag naar The Wiz  :Y
Jamai <3

wunniieJ

     Nee nooit naar Musicals geweest.   

Jetje15

Citaat van: Kayleigh666 op 30 augustus 2006, 03:55:19
Citaat van: maartj..The Phantom Of The Opera lijkt me echt leuk!
Huh? Die speelt toch allang niet meer?
Phantom of the Opera is de langstspelende musical ever.. hij draait nog steeds in London... leuk weetje ;)
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

Jetje15

Ik ben al een paar keer naar musicals geweest..
Sound of Music omdat een klasgenootje van me meespeelde hierin..
Fame 2 keer in London gezien..
Queen; the musical, ook in London gezien..(errug grappig!! zoek maar eens op bij een londens theater)
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!