Citaat van: SuuSjj-Gaucho Wat Vind Ik Jou Togh Aardig Flien![]()
IK VIND FLIEN OOK HEEL AARDIG...
HIHI
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen-menuCitaat van: SuuSjj-Gaucho Wat Vind Ik Jou Togh Aardig Flien![]()
Citaat van: Little_tallieOehh Nightwish is geweldig.. Nemo vond ik juist een wat mindere song van ze...te commercieel....