logo songteksten.net

Ooit Geesten opgeroepen.........

Gestart door wunniieJ, 1 februari 2004, 19:31:22

Vorige topic - Volgende topic

MolkoHolic

Waarom reageer je dan?? Als je t toch niet boeiend vind...

Maar goed, 't gaat over het oproepen van geesten... wie dat wel eens gedaan heeft of wat je er van denkt
*Since I was born I started to decay.
Now nothing ever ever goes my way*~
-- Placebo / Teenage Angst --

ni3nk3

jamaar eerst ging et 0ver wie der wel 0f niet grappig is.. dat was n0gal onboeient... en ja mii heb keer dat gedaan...

Legolas

Leider der Bananen
Forum Admin / Eindredactie

wunniieJ

Citaat van: "Legolas"maareh, hoe doe je dat dan?

gew00wn d0ewn :9

Legolas

w8 even, dus ik heb een tafel ga er aan zitten doe mijn ogen dicht, al het licht uit steek wat kaarsjes op en plaats die in een leuke vorm op die tafel en ga daar zitten denken aan een geest?
Leider der Bananen
Forum Admin / Eindredactie

wunniieJ

Citaat van: "Legolas"w8 even, dus ik heb een tafel ga er aan zitten doe mijn ogen dicht, al het licht uit steek wat kaarsjes op en plaats die in een leuke vorm op die tafel en ga daar zitten denken aan een geest?

nee je m0et dan 00wk un spreuk 0fz0 segge

Legolas

zoals?

(broem broem ik heb een schoen??)
Leider der Bananen
Forum Admin / Eindredactie

CherryKiss

Geesten oproepen, nee, serieus nooit gedaan en 'k heb 'r ook geen behoefte aan eigenlijk :) Mij is als kind altijd geleerd dat 'k dat niet moest doen, als een geest bestaat, en contact wil, dan zoekt dat ding je zelf wel op, en daar geloof ik nog heilig in, en daar, daar heb ik vrede mee :)

wunniieJ

Citaat van: "CherryKiss"Geesten oproepen, nee, serieus nooit gedaan en 'k heb 'r ook geen behoefte aan eigenlijk :) Mij is als kind altijd geleerd dat 'k dat niet moest doen, als een geest bestaat, en contact wil, dan zoekt dat ding je zelf wel op, en daar geloof ik nog heilig in, en daar, daar heb ik vrede mee :)
,,†,, oke niCE ,,†,,

wicca_wijffiej

ik ben een wiccan,, voor mensen die niet weten wat dat is ""onder de naam heks zul je wel weten wat ik bedoel"" ik bedoel geen oude vrouwtjes met punt neus, of vliegen op bezemsteel, en je hoeft der ook niet lelijk voor te zijn wat ik ben model. Maar onder wicca versta ik "" heb gebruiken van de natuurlijke krachten om mensen te helpen"" Als je het gebruikt voor andere dingen waar het niet voor bedoelt is, krijg je het 3x zo erg terug"" Geesten oproepen is een van de dingen waar we tegen op zijn. We leven in harmonie met geesten, solang wij hun niet lastig vallen vallen zij ons niet lastig, ga je ze oproepen heb je de kans dat je een slechte geest op roept, en kan hij je hele leven lastig blijven vallen, omdat jij de harmonie hebt verbroken...  :)  zo denk ik er over, een ander zou dat wel weer anders doen!!!???

Gr Eilionora

wunniieJ


lindseypan

Dat vergeet ik nooit meer dat ik dat heb gedaan !
Was nog op de middelbare school !
Daar hadden we een zolder op de oud bouw ! En daar gingen we dat doen met een zilvere ketting !
En alle lichten waren uit !
En opeens gingen de kerstlichtjes branden en de stekker zat er niet in :? !
Nou ik schrok mijn eigen bijna dood.
Zal dat nooit meer vergeten !
mar toch blijf ik het maar vaag vinden !
ittin' here thinking 'bout yesterday, About what we did and how we used to play...!

wunniieJ

Citaat van: "lindseypan"Dat vergeet ik nooit meer dat ik dat heb gedaan !
Was nog op de middelbare school !
Daar hadden we een zolder op de oud bouw ! En daar gingen we dat doen met een zilvere ketting !
En alle lichten waren uit !
En opeens gingen de kerstlichtjes branden en de stekker zat er niet in :? !
Nou ik schrok mijn eigen bijna dood.
Zal dat nooit meer vergeten !
mar toch blijf ik het maar vaag vinden !
mMm o0kii danG :)

wunniieJ

@ Linsdeypan -

Wel er nog wat terug van gezien ? gehoord ?
of hoe dan ook ?

lindseypan

Citaat van: "satanist"@ Linsdeypan -

Wel er nog wat terug van gezien ? gehoord ?
of hoe dan ook ?

Nee eigenlijk niet !
Maar hoeft van mij ook niet !
Had het er echt niet op toen die kerstlichtjes gingen branden !
Ik stond echt met mijn mond vol tanden te kijken !
En dacht bij me zelf ik moet deze kamer uit en snel.
Hahahaha,
Vond het allemaal maar nix.
ittin' here thinking 'bout yesterday, About what we did and how we used to play...!