logo songteksten.net
Hoofdmenu

heart-broken

Gestart door malika00, 22 mei 2004, 18:26:47

Vorige topic - Volgende topic

malika00

hey allemaal, ik ben hier nieuw, maar moest ff wat kwijt.
ik heb onlangs een dierbare verloren, het is nu al 2 weken geleden maar ik blijf er de hele tijd aan denken. het doet zo'n pijn, ik wil nu alleen nog maar een manier vinden om alles even te vergeten. wie heeft er tips???

malika00

nou, het was mijn broer waar ik zoveel mee heb meegemaakt. overal waar ik heenga zijn er herinneringen, duzz ik denk constant aan hem. Maar wil ff alles vergeten. Zo informatief genoeg ofnie *)

MolkoHolic

WELKOM!!!

Ik denk dat je niet moet proberen hem te vergeten, maar koester de herinneringen aan de mooie momenten met hem...

Heel veel sterkte!!
*Since I was born I started to decay.
Now nothing ever ever goes my way*~
-- Placebo / Teenage Angst --

MolkoHolic

Na zoiets niets aan je hoofd....

Ik snap dat je t wil, maar t lijkt me bijna onmogelijk...
*Since I was born I started to decay.
Now nothing ever ever goes my way*~
-- Placebo / Teenage Angst --

malika00

ja bijna onmogelijk om niet aan iemand te denken die elke dag een deel van je leven was. Ik ben gewoon doorgegaan met mijn leven, met hem elke dag in mijn hart. Natuurlijk was het aan het begin ondraaglijk, maar ik heb geleerd met het gevoel te leven dat er iets mist.  Ik wil diegene bedanken die hebben gereageerd en geprobeerd mij te helpen. Het leven is hard, keihard!!!

ninonnutjuh

heel veeeel sterkte!  ^O^

ninonnutjuh

ik reageer wel een beetje laat..oops..spijt me zeer..  :{ :{ :{ :{

lindseypan

Ik vind dat je een dierbaar iemand niet zomaar kan vergeten..
Ik ben ook al heel veel dierbare mensen kwijt geraakt..
En ik denk dan altijd aan de leuke en mooie momenten die ik met die persoon heb gedeeld. En dan voel ik me zelf altijd weer een stuk beter...
Maar ik heb vaak goeie dagen een slechte dagen..
En als ik slechte dagen heb komen zulke dingen van dierbare mensen weer naar boven..
Maar vergeten zal ik die mensen nooit..
ittin' here thinking 'bout yesterday, About what we did and how we used to play...!

Little_tallie

oeh... mijn papa is ook gestorven toen ik 14 jaar was... t is zwaar, maarja, shit happens (zei de pessimist aller tijden optimistisch) ^O^ sterkte alsnog....
W

mariendi

nou, jij praat er anders lekker makkelijk over.. dat zou ik nie gewoon kunnen, denk ik..  :{
eLL I juSt neeD a littLe sPaCe t0 brEaTH,cAn yoU pLeAse ReSPecT mY PriVacY..?

ikkebirgit

ik vind het heel erg als iemand een dierbare verliest, heb zelf mijn opa verloren, maar ik denk dat dat toch een beetje anders is dan je broer of je vader. heel erg veel sterkte aan iedereen die zo iets hebben meegemaakt... ik zou niet willen weten hoeveel pijn het doet als je zoiets gebeurd.  :N :N:N
ne iemand zei ooit wat tegen me: . live your life, don't let someone else live your life! .

Ra58

broer en vader hebben tog een andere rol in je leven
Metal up your ass!

maartj..

ja, dat is zo.. daar groei je als het goed is helemaal bij op, ik zou niet weten wat ik zonder mn pap en (okee geen broer) zus moest

Ra58

en je zou het ook niet willen wete
Metal up your ass!

maartj..