logo songteksten.net

Welke artiest haat je?

Gestart door Angelic, 19 januari 2004, 11:51:07

Vorige topic - Volgende topic

Lay-d-Dana

Hahah Boeiendd.. :P
Oeej..dit was egt een kutdag.. (ach ja..als we toch offtopic zijn :P)
:( goeie cijfertjes terug gehad maahn... 3,3 :| 5,1 en 5, 7 :(
zulle mnn oudertjes niet leuk vinde :O
 Bla Bla Bla-  *Boeiend..*

Blubbie

50 cent en die andere rappers.... Getver die sijn zow erg

Lay-d-Dana

Klopt.. Rap Zuigt..
Behalve MnM [Eminem dann Ook goed :P]
Diejss nog wel ok.. Mr voor de rest..
 Bla Bla Bla-  *Boeiend..*

Arthur_The_King

ik vind hiphop/rap ook geen flikker aan maar ik haat het niet zie wat ik haat eerder in deze topic

Ra58

Joss stone..... :N
Arrogant mens...
Metal up your ass!

museGirl

Citaat van: "Angelic"Ik vind Coldplay dus echt verschrikkelijk hé!! Jullie dan?

absoluut niet, coldplay is prachtig!!!!!!
dtollite portas, principes vestras, et elevamini, portae aeternales

museGirl

Citaat van: "gothic_4ever_lprulez"BRITENY SPEARS
hoe je dat ook schijft!!!
ik kan dat mens egt niet uitstaan!!!!
lijkt gewoon op een slet

ja man, tjongejonge, dat die mensen de brutaliteit weten op te brengen om zich zangeres te noemen... door hun haat ik het woord zanger en zangeres.. IK HAAT BRITNEY EN IK HAAT ALLE BOY EN GIRLBANDS EN ALLE IDOLS!  :( klote gevallen! nep! walgelijk! talentloos! op geld/ populairiteit uit! onfatsoenlijk! (oke, rammstein is ook onfatsoenlijk met hun anaal-verkeer scene op stage, maar ze lopen tenminste niet te schreeuwen van...... ach laat ook maar!!!) MAAR VOORAL NEP!  :N

kijk, mensen zoals muse, rammstein, radiohead, eminem, pennywise, enigma, kijk, die mensen gaan voor de muziek, ze zijn musici, ze voelen zich geroepen, ze hebben geen kapsones, ze hebben wel talent, ze zeggen de waarheid, ze zijn niet nep, ze lachen niet nep, ik hou van ze!  ^O^

en ze zijn ook een stuk volwassener, want zie je het al voor je hoe een volwassene serieus naar idols luistert????!!!

klote jamai!

over en uit.
dtollite portas, principes vestras, et elevamini, portae aeternales

museGirl

Citaat van: "Legolas"wow, eigenlijk een best wel extreme quote...

snap ik ook al niet, het gaat toch om het laatste stukkie?  :?  :?
dtollite portas, principes vestras, et elevamini, portae aeternales

museGirl

Citaat van: "Manon16"Ik haat op de een of andere manier JoJo zooo...

ze lijkt op een wijf van 35 dat al jaren een slechte relatie had met haar man en nu in therapie zit...  :N  kinderen.. nou... check die walgelijke jojo. zo vulgair heb ik nog nooit gezien
dtollite portas, principes vestras, et elevamini, portae aeternales

museGirl

Citaat van: "sam-sam"Ik irriteer me vreselijk aan AVRIL LAVIGNE. Zij is zo ongelooflijk nep en hypocriet, en daar kan gewoon niemand omheen. Ze wil zich juist voordoen alsof ze super speciaal en bijzonder is enzo, en dat ze juist allesbehalve doorsnee is maar...  ze is zoooooo gemaakt.
Owee ojee als ze live gaat zingen... mijn GOD, ik schrok me dood. 3 octaven lager en totaal geen zuivere zang, echt erg. Iedereen wordt gewoon genept. En dat terwijl ZIJ dan degene is die in een interview durft te zeggen: 'De muziekindustrie is tegenwoordig zo nep, iedereen kan een ster worden, maakt niet uit of ze wel kunnen zingen of niet, dat is gewoon niet leuk meer!'' AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHH hoe durft ze, in hemelsnaam??? :N
Zag haar laatst in een interview en ze keek alleen maar naar de grond, herhaalde steeds dezelfde zinnetjes zo van: Ik ben zo gelukkig met mijn leven, dankzij mijn fans, blablablabla.
En dan nog iets, bekijk eens een foto van haar zonder make up, je schrikt je rot, op straat zou ik haar zo voorbij lopen.
Kortom: AVRIL'S A FAKE! SOMEONE PLEASE GET RID OF ALL FAKE ARTISTS AND BRING BACK THE REAL MUSIC!!!!!!

ben het afschuwelijk erg met je eens!!!!! ze is nep, hartstikke nep! en walgelijk
dtollite portas, principes vestras, et elevamini, portae aeternales

museGirl

oh ja, toen spike van di-rect wilde dat ze zijn skateboard zou signeren, rende ze eerst naar haar manager om te vragen of het mag.. pardon? dat was toch de chick die sc.hijt had aan alles en iedereen en lekker deed wat ze zelf wilde? :N
oh ja, ik heb haar op de tv live horen zingen.. nou.. als ik niet wist dat ze zong zou ik eerder zeggen dat ze stikte, zo klonk het. schrok me ook een ongeluk
dtollite portas, principes vestras, et elevamini, portae aeternales

Ra58

Metal up your ass!

museGirl

je blijft je verbazen om die mensen
dtollite portas, principes vestras, et elevamini, portae aeternales

wunniieJ


museGirl

het verbaast me niks dat je je over me verbaast want zoveel mensen verbazen zich over mij
dtollite portas, principes vestras, et elevamini, portae aeternales