logo songteksten.net

afvallen

Gestart door FLuRRy FLaKe, 22 augustus 2005, 20:36:02

Vorige topic - Volgende topic

vind je dat je af moet vallen?

ja
3 (42.9%)
nee
4 (57.1%)

Totaal aantal stemmen: 7

Stemmen gesloten: 22 augustus 2005, 20:36:02

FLuRRy FLaKe

-----------------------------------------------------------------------------------
Één op de zeven kinderen is te dik. Dat is verontrustend. Zeker omdat het aantal kinderen dat overgewicht heeft sinds 1980 is verdubbeld.
------------------------------------------------------------------------------------

vind je dat je af moet vallen en zo ja wat doe je eraan om af tevallen.
o... i ate his children!


CherryKiss

nee ik vind niet dat ik af moet vallen. Ik accepteer mijn figuur, ik ben niet dik, niet dun maar normaal. Ik heb maat 36-38 en daar ben ik gewoon blij mee. Ik ben ongewenst 15 kilo afgevallen het laatste halve jaar, niet dat ik er niet blij mee ben maar het was niet omdat ik neit blij was met m'n figuur of omdat ik écht overgewicht had, het kwam door medicijn gebruik. maar ach, 15 kilo afvallen vond ik niet heel erg natuurlijk ;)

Overigens vind ik wel da tje iets aan je overgewicht meot doen als het door je eet/leefgewoonten komt. Overgewicht is ongezond als het echt téveel is, als het door eigen toedoen komt moet je dat veranderen. Het lijkt me toch ook niet fijn om te eten met het idee dat je doodgaat door de gevolgen van je eetgedrag?

othalia

ik ben volgens mij wat aangekomen mr dat maakt niej zo veel uit. ik weeg nu 55kg ofzo maar ik zou eigenlijk 10kg zwaarder moeten zijn :P

flientje_pinwin

maakt dat nou weer uit wat je weegt,
kan mij niks uitmake of ik te dik ben,
jha als het uit de hand loopt ofzo
maar ik ga egt niet dingen niet eten voor de lijn
dat vind ik wel zo belachelijk.. :{

OwnerOfAVagina

Ik wil totaal nie afvallen.. weeg nu al veel te weinig !
usj.x

FLuRRy FLaKe

3keer per week hardlopen en 2 keer per week zwemmen....
en niet te veel zooi eten, ik voel me zoiezo niet zo goed als ik dat heb gedaan...
o... i ate his children!


Kayleigh666

Ik vind mezelf te dik. Ben 1.70 en weeg 70 kg. Maar........ ik kan gewoon maar niet van de chocola en het ijs afblijven. Ik heb een hekel aan sporten, ben liever lui dan moe. Ik ga elke dag met de auto naar m'n werk. Maar baal er ondertussen wel van. Wie heeft er tips voor me? Hoe kan ik op een gemakkelijke manier mijn leefstijl veranderen?

othalia

een keertje op de fiets naar je werk

Kayleigh666

Mmmm........ goed plan! Doe ik ook af en toe hoor! Maar zoals ik al zei ben ik lichtelijk lui aangelegd (schaam, schaam). Als ik kan kiezen pak ik 9 van de 10 keer de auto. Ja, ik weet het. Niet doen! Maar ik doe het dus toch!

xRainbowDiamond

ik zit altijd in de twijfel of ik wel wil afvallen :)ik ben ook stevig maar dat ben ik al vanaf mijn babytijd. Ik snoep niet veel en beweeg ook genoeg :) Ik rij een paar keer per week heel intensief paard en daar krijg je behoorlijk wat spier van. Dus dat telt ook mee in je gewicht. En als je al breed of stevig gebouwd bent komt dat grotendeels ook door je botten wat denkje wat dat weegt:P En ik loop elke dag een stuk met de hond en ga overal op de fiets heen (zover dat te doen is dan) van afvallen word je ook niet altijd mooi, Denk aan het vel wat gaat hangen of van die zwangerschapsstrepen zoals ze dat noemen:)