logo songteksten.net

Betrapt!

Gestart door Kayleigh666, 12 november 2005, 23:55:21

Vorige topic - Volgende topic

Kayleigh666

Wie van jullie is er tijdens de sex weleens betrapt? Vertel je meest genante momenten op het forum!

Kayleigh666

Ben 1x betrapt door m'n schoonmoeder en 1x door m'n zwager. Je weet echt niet waar je kijken moet op zo'n moment! Maar achteraf is het wel lachuh!

CherryKiss

nee, gelukkig niet.
wel eens bijna, door huisgenoten, maar dat was dus verder niet erg ofzo :)

witchdiliana

haha aangezien ik met me mannetje graag spannende plekje's op zoeken zijn wij redelijk vaak betrapt.. zoals in het bos(boswachter) in de duinen(mocht niet) parkeerplaats (politie kwam kijken waarom we stil stonden) bij mn ouders in de huiskamer ( me ouders kwamen onverwachts thuis)

Kayleigh666

Hoe reageerden je ouders? De mijne zouden helemaal gaan flippen!!!!!

flientje_pinwin

betrapt .. :{ hell no.. :@ zou me doodschamen.. O-)
maarjha.. ;) wij doen het meestal als niemand thuis is,, of iedreen ligt te slapen.. ;)

Kayleigh666

Tja, als er niemand thuis is............
Er kan altijd iemand onverwacht binnenkomen toch? Je ma die iets vergeten is ofzo, je pa die eerder thuis komt uit z'n werk........

CherryKiss

ga je toch lekker op je kamer liggen?

ik weetneit, ik zou me doodschamen als mijn mama binnen zou komen, maar gelukkig weet die dondersgoed waar wij mee bezig zijn, dus als de deur dichtzit zit geen toegang ;)
Mijn schoonouders daarentegen, needankje, dan durf ik volgens mij nooit meer langs te komen :X
en mijn zusje, of zijn zusjes? tsja, als zij binnenkomen, zou ik me ook schamen maar dat is toch anders, net als met huisgenoten, die snappen dat allemaal wel en maken er een keer ene kutgrap over, klaar :)
gelukkig weet iedereen bij ons nu wel dat kloppen van te voren gewenst is !

flientje_pinwin

dat kloppen zullen ze bij mij nooit leren.. :{
maar mijn schoonouders, als die onverwachts thuiskomen, bellen ze eerst aan, zodat je weet dat ze eraan komen.. :) dat is wel heel gunstig..

wunniieJ

Uhm NOG niet betrapt :P komt nog wel ;)

jip_en_janneke

Hell no, dat lijkt me erg. Ik ben wel een sensatiezoeker en durf best veel, maarja betrapt worden lijkt me dan toch wel weer erg. Ik zou niet weten waar ik kijken moest.
ip_en_janneke_taal, verstaan we allemaal!!!

!!!*Lara

ik 1x ;;
we waren gewoon boven en toen kwam zijn kleine broertje(4) binne!
maar hij zag (volgens mij) niet veel :9

Ciao x

flientje_pinwin

En anders snapte hij er vast niet veel van.. ;)

Ra58

zo heb ik laatst een verhaal gehoord..een dametje van 15 ofzo ad sex met dr vriendje op dr kamer toen het broertje van 9 ofzo opeens binnen kwam..het broertje zou het niet aan de ouders vertelllen als ze het zelfde met het broertje deed als dat ze deed met die vriend...

een ventje van 9!???
Metal up your ass!

!!!*Lara

Heeft ze het uiteindelijk nog gedaan?!  :o