logo songteksten.net

Welke artiest haat je?

Gestart door Angelic, 19 januari 2004, 11:51:07

Vorige topic - Volgende topic

4hout

volgens mij ook niet.. alhoewel.. je kan er wel goeT aan verdienen..
Darkness descends.. everyone dies!

Ra58

al die xtra spulle zoals rugzakken,bekers
Metal up your ass!

4hout

jaa.. tis best wel slim bekeken.. en aangezien ze toch wel wisten dat ze bij de volwassenen in geen enkele mogelijkheid geliefd zouden kunnen worden.. storten ze zich maar op de kleuters.. en je ziet het hea.. bijv bij chipz ofzoo.. al de kleuters kopen zown single.. en BOEM.. ze staan op 1 in de top 40.. maja.. niet erg.. als ik nu kleuter zou zijn (qua lengte en muzieksmaak.. want ik ben nu nog een grote kleuter) zou ik ook zown singeltje kopen.. en dat is gelijk het frappante.. jaja.. iedere kleuter denkt zoals mij.. kopen dus.. en dat is volgens mij de suc6formule..
Darkness descends.. everyone dies!

Ra58

maar chipz wordt ook vaak op de radio gedraait
Metal up your ass!

4hout

kus ook wel.. ghehe.. tenminste.. wellus gehoord.. xP en chipz nog nooit eigenlijk
Darkness descends.. everyone dies!

Ra58

Metal up your ass!

4hout

neeheej.. x).. glukkig.. xP
Darkness descends.. everyone dies!

Ra58

Metal up your ass!

4hout

hmm.. *denk* welke artiest vind ik nog meer stom.. hmm.. xP kom k nog op trug.. kan er nu niet opkmen..
Darkness descends.. everyone dies!

Ra58

Metal up your ass!

4hout

ik heb alweer een black-out..  grr.. marilyn manson :Y.. aknk alleen opkomen.. ghehe.. maja.. owjaa.. neej.. allemaal al gehad.. nouja.. miss later weer
Darkness descends.. everyone dies!

Ra58

wat vind je nie leuk aan MM dan
Metal up your ass!

Robinsophie

J.LO: weg ermee
Michel Jackson: Gatver
Marlin Manson: Die is gewoon vies!
50 cent: Iel
Eminem: Denkt dat ie ''stoer'' is
Kuss: Ziet zich als een 2e K3
Chipz: Te kinderachtig

4hout

aan mm.. kweenie.. een goede vriend van me vind het koel.. en die heeft me vrijdag aangedrongen een liedje te luisteren.. tis eigenlijk niet stom.. O-).. maja.. tis ook zo stom om hem nu ineens niet meer te haten.. xP.. dan lijkt het alsof ik niet bij min standpunten blijf..
Darkness descends.. everyone dies!

xKyo-chanx

Frans Bauer, Jim, rappers die half naakte vrouwen gebruiken in hun clips (moet je zo aand8 krijgen? zo letten sommigen geeneens meer op de muziek, en het is elke keer hetzelfde) mensen die zitten te zeiken op homo's, lesbo's gothics enz, chipz, k3, Kuss, Michel Jackson, de pussycatdolls een heleboel eigenlijk *kan nog wel een tijdje door gaan* marilyn manson is niet zo slecht, luister maar eens naar tainted love (die de pussycatdolls ook hebben gezongen, grr) die rules