logo songteksten.net

WaT doe JE Als Je fucking DePRi BenT?????

Gestart door Paal, 28 april 2005, 16:18:15

Vorige topic - Volgende topic

Ra58

Metal up your ass!

flientje_pinwin

Citaat van: "Ra58"en wat doe je met die iedeeen

Eigen kleding ontwerpen, in m'n portfolio stoppen of zelf maken..
En plaatjes natekenen voor op mijn boekenkafts natuurlijk.. :P

Ra58

Metal up your ass!

flientje_pinwin


Ra58

Metal up your ass!

flientje_pinwin

dan weet je ook vast wel hoe dat printje heet dat ik op mijn kaft wil.. :'(

Ra58

Metal up your ass!

Kayleigh666

Wat doe je als je fucking gestressed ben? Want dat ben ik nu!

jip_en_janneke

Dan ga ik lekker in bad liggen of lezen of een sudoku maken. En ik moet dan geen mensen om me heen hebben.
ip_en_janneke_taal, verstaan we allemaal!!!

Just1Girl

óf je moet nog meer in de stress schieten omdat volgens een boekje van mn vader waar hij het sinds kort ALTIJD over heeft stress doodsoorzaak nummer 1 is,
als je stress hebt ga je eerder dood :?
i] en leg me nu maar eens uit wat ik bedoel [/i]

Kayleigh666

Ja, ik denk ook wel dat als je stress hebt je eerder dood gaat. Dan krijg je gewoon meer last van kwalen, hartproblemen, hoge bloeddruk enzo. Mijn weerstand is altijd laag als ik gestressed ben.

maartj..


JustCher

Citaat van: "flientje_pinwin"kzit ook op zoon forum, ma mensjes praten over overleden familieleden van gevolge van kanker, of menze die ut zelf hebbe,, en da hebbe we ook last van menze die zegge dat ze zigzelf wat aan wille doen.. :? ik vind als je dat als topic er neer zet, dat je het doet om de aandacht hoor.. kan gewoon niet :N
Dat vind ik ook triest om zó aan je aandacht te komen.
Maar dat ga ik niet neerzetten daar, want voor je het weet gebeurd er echt wat met de persoon in kwestie en dan voel je je toch wel even een potje schuldig (ik dan tenminste).
#9643;▪

maartj..

Ja, ik heb laatst een jongen op msn gehad die die heletijd met een mes voor de cam zat te dreigen met zichzelf verwonden, een jongen waar ik bij in de klas heb gezeten en ik schrok toen heel erg. Ik weet niet wat ik ermee moest, maar toen hij me later uit ging schelden heb ik hem maar verwijderd ik wist echt niet wat ik ermee aanmoest..

JustCher

Triest van die jongen..
Sommige mensen zakken zó ongelofelijk ver.
#9643;▪