logo songteksten.net

Mooiste land...??

Gestart door MolkoHolic, 16 mei 2004, 23:02:44

Vorige topic - Volgende topic

Ra58

Citaat van: "-=Nienna=-"
Citaat van: "Ra58"Finland(HIM)& noorwegen(Dimmu borgir)

Mee eens, de beste metal komt uit Scandinavië, maar, ik ben alleen nog maar in Denemarken geweest ;) Al lijkt 't me daar wel zwaar mooi....

is ook.....
ben al gewees in denemarke en finland.
Finland viel me eigenlijk tegen..... had er meer van verw8 mar tog een tof land ^O^
Metal up your ass!

museGirl

griekenland, italie, frankrijk, duitsland, rusland en israel lijken me erg mooi. maar vooral toch griekenland.
anyway, ik ben dol op de natuur en waar de natuur is ben ik goed thuis. en dat heb je overal eigenlijk... wil toch een keer grieks leren en naar griekenland gaan.
ten eerste lijkt het me een afschuwelijk moeilijke taal en het is dus een uitdaging. ten tweede lijkt de taal me gewoon heel mooi. ten derde eh. lijkt de taal en het land me heel mooi.
dtollite portas, principes vestras, et elevamini, portae aeternales

museGirl

Citaat van: "museGirl"griekenland, italie, frankrijk, duitsland, rusland en israel lijken me erg mooi. maar vooral toch griekenland.
anyway, ik ben dol op de natuur en waar de natuur is ben ik goed thuis. en dat heb je overal eigenlijk... wil toch een keer grieks leren en naar griekenland gaan.
ten eerste lijkt het me een afschuwelijk moeilijke taal en het is dus een uitdaging. ten tweede lijkt de taal me gewoon heel mooi. ten derde eh. lijkt de taal en het land me heel mooi.

Citaat van: "museGirl" mijn favo landen: duitsland, frankrijk, italie, rusland, israel, oostenrijk, australie, griekenland

he ik heb een berichtje tweemaal gezet... lol
dtollite portas, principes vestras, et elevamini, portae aeternales

kellyvandebeek


Zeker weten INDONESIË!!! *)  :mrgreen:  *)
Dat eiland r0elt gew00n en0rm!!!!
(Wiste jullie al dat je daar met 10 fucking EUR0CENTEN MILJ0NAIR bent!!?? :Y  Geweldig t0gg!!?)
Tis gw00n m00i eiland, especially Java, gr00tste eiland daar...en Bali r0elt 00wk..Mijn levensdr00m is minstens 1 keer erheen gaan!!!!
00wk 0mdat ik half indisch ben...en FuckinG Pr0uD 0f it!!! :Y  :Y

Mr_idiot

Citaat van: "MolkoHolic"Nou ja..., t lijkt me duidelijk...

Wat vinden jullie t mooiste land en waarom???

Voor mij is Schotland absoluut nummer 1!!
Het is daar zo mooi en de mensen zijn zo vriendelijk....

Enne... kilts & schotse accenten zijn ook zeer heilig  _O_

ben ik het helemaaal meeeens heb zelf ook een kilt damnz wat draag ik die graag en hou van sgotland want de meiden daar jij ze zijn niet uber mooi ofzo maar gewoon meeste meide hier lijken vergeleken bij daar zo jah hpe zeg je dat????

......... of zoiets. :W
oehoe

Mr_idiot

Citaat van: "wunniieJ"
Citaat van: "Ruthjuu"Tibet  :mrgreen:  Daar wil ik echt vreselijk graag heen, lijkt me een geweldig land :Y

en waar ligt dat :)?

tibet = monnikken boadhas dali lama>?? sgiet er nou wat binnen

AZIE grote berg  en nuh>?

brad pitt film seven years in tibet

nu wel cker okee?!?
oehoe

Mr_idiot

niet boos bedoeld trouwens hor het komt gewoon omdat het 7 uur in de ogtend is niet echt gewend


ARRRGH
oehoe

JustCher

Ik ben met m'n vriend, m'n moeder en haar vriend, gaan cruisen!
Door de nijl, Egypte dus.
Dat was zoo gaaf!

Het is helemaal mijn land, mits je op een boot zit dan.
Hoe het is om echt op het land te verblijven, weet ik niet.

We hadden de goede reis geboekt, want er waren mensen die, naast het cruisen, ook nog een weekje aan land erbij hadden geboekt.
Dus op de dag dat wij naar huis vlogen, moesten we een tussenstop maken op dat deel van het land, zodat die mensen daar naartoe konden.
De dag erna was er dus een bom ontploft in een van die hotels!  :{

Wat was ík blij dat wij dat weekje erbij niet hadden geboekt.
#9643;▪

maartj..

wow.. dat is echt geluk! :Y of iets anders :P maar Italie is ook te gek hoowr,, weer, jongens, (die zijn zó lief daar :Y) ), eten, strand.. ^O^

Kayleigh666

Citaat van: "maartj.."maar Italie is ook te gek hoowr,, weer, jongens, (die zijn zó lief daar :Y) ), eten, strand.. ^O^
Weleens in Toscane geweest? daar wil ik nu graag naartoe. Dat moet zo'n mooie omgeving zijn....... heb het laatst op zo'n reisprogrammam op tv gezien. En je kan er zo met de auto naartoe rijden. Dus ik denk dat deze droom wel een keer gaat uitkomen....... O-)

maartj..

Ja,, ben ik een keertje geweest maar dat weet ik niet meer,, ik was toen 6 ofzo dat weet ik allang niet meer 8)7

Just1Girl

Het mooiste land waar ik ooit ben geweest is Engeland. Maar ik ben dan ook maar in weinig landen geweest..
i] en leg me nu maar eens uit wat ik bedoel [/i]

Ra58

Finland ook niet? slecht zeg.. :P
Metal up your ass!

JustCher

Ik wil graag eens naar nieuw zeeland! :)
#9643;▪

Ra58

lekker stukje vliege ;)
Metal up your ass!