logo songteksten.net
Hoofdmenu

Wat is je msnnaam ?!

Gestart door Br_dget, 27 juni 2004, 14:50:59

Vorige topic - Volgende topic

maartj..

(w)‡†•*·@·'·$63м·$56α·$47α·$29я·$47τ·$56j·$63ε·$·$·'·@·$*

PB:
boosaardig/hatelijk/kwaadaardig/snood/vals ---> te kwader trouw


*ja dat is echt superirritant als ze je dingen jatten, ik heb nu ff van die paarse tinten erin en nu heeft iedereen in mn lijst die opeens.. :? behalve een paar mensen :9 *

Ra58

Metal up your ass!

maartj..


flientje_pinwin


maartj..

en jij :Y
nog nooit gepraat, wat wazig :? ;)

flientje_pinwin

Evelien :)

PB:
Gaat Zo Onder Het Genot Van Een Ijsje Een Film Kijken *Zucht* Het Leven Is Perfect!!

maartj..

(w)‡†•*·@·'·$63м·$56α·$47α·$29я·$47τ·$56j·$63ε·$·'·@·$*  *wordt gekweekt in Sanders dromen*

PB:
beware for the pleegeest

slimbl0ntje

-    ; (f) MADELON.
size=9]" Jij wilt ALS MIJ ZIJN, maar IK SCHIJN en JIJ NIET. "[/size]

Rebeccatjuh

|̲̲̅R|YouAreNotTheKindOfGirlToAdore,,SayingThingsYou'llWillNeverDo,,SaidYouNeverWan'tToBeOne,,NowYouAreOne,, YouAreAWhore

PhOeniXx

M_öR*ii || I wish we could run, to the sun, and never come back..! **(L)(L)** / >> Keep Bärin' !;)
 zshüüüüüüüüüüüüüüsh..XD |

maartj..

(w)‡†·@·'·$63м·$56α·$47α·$29я·$47τ·$56j·$63ε·$·'·@·$*wordt gekweekt in Sanders dromen en Sander zou me de horlepiep leren:((A)*

PB:
Say anything - Good Charlotte

flientje_pinwin

Evelien :)

PB:
Hoevaak moet je NEE zeggen op een dag? ^o)

maartj..

(w)‡†·@·'·$63м·$56α·$47α·$29я·$47τ·$56j·$63ε·$·'·@·$*wordt gekweekt in Sanders dromen en hij zou me de horlepiep leren:|(A)*

PB:
Be my escape - Relient K

Just1Girl

!.^.·$56Rosalie·$1.^.!

PB:
Au au au.. *wacht op de dag dat ze niet meer kreupel hoeft te zijn van een paar simpele oefeningen* :S
i] en leg me nu maar eens uit wat ik bedoel [/i]

wunniieJ

[.υя αямѕ αяє му ¢αѕтlє υя нєαят ιѕ му ѕку...тнєу ωιρє αωαу..тєαяѕ тнαт ιι  ¢яу.]