logo songteksten.net

Da Vinci Code

Gestart door Kayleigh666, 22 mei 2006, 14:24:17

Vorige topic - Volgende topic

Kayleigh666

Wie is er al naar de Da Vinci Code geweest? En wat vond je ervan?
Wat vinden jullie er trouwens van dat die film in sommige landen (o.a. Wit-Rusland) verboden is.  :? Belachelijk toch? Het is maar een film/verhaal! Mensen moeten alles niet zo serieus nemen!

maartj..

Ja vind ik ook, ik ga er wel naartoe geloof ik :Y

Kayleigh666

Ik dacht dat het echt super zou lopen. Op tv zeiden ze dat deze film alle records had verbroken. Kom ik in Arnhem (zonder te reserveren) is er nog plaats genoeg! Of zou het alleen aan Arnhem liggen? Weird....

maartj..

ik weet niet, ik hoorde ergens dat er niet zo'n goeie rescensies waren ofzo.. :P maar dat zal tog niet, iedereen leek het een superfilm

Kayleigh666

Slechte recensies betekenen vaak dat het een supervette film is. Recensies zeggen me weinig.

flientje_pinwin

Ik weet nieteens waar het verhaal over gaat.. :P Ik heb iets tegen boeken die teveel in de media komen.. ^^
De film zou mij ook niet trekken, niet om het feit dat het slechte recensies heeft (dat trekt me juist wel, ik moet hun ongelijkheid bewijzen ).
Maar gewoon, iedereen kent hem al, dat is toch niet leuk meer?

Just1Girl

Of juist wel.. Als anderen er over praten en jij staat daar buiten, ben je ongezellig.. Over het algemeen..
i] en leg me nu maar eens uit wat ik bedoel [/i]

maartj..

nou zeg :P als mensen het over dingen hebben waar ik niks van weet zeggen ze "dat vind maartj niet leuk" of "maartj weet niet waar we het ove hebben, ander onderwerp"
Sociaalheid heerst :Y
Maar ik wil er juist heengaan als protest tegen het Vaticaan ofzo :P

Kayleigh666

Citaat van: "maartj.."
Maar ik wil er juist heengaan als protest tegen het Vaticaan ofzo :P
LOL!!!!

maartj..

In volle ernst ;)
ik vind dat het verhaal redelijk vergezocht is, dus dat ze niet hebben te zeiken :)

Kayleigh666


maartj..

Ik ben er heen geweest, ik vond hem erg leuk :P en ik heb meteen daarna het boek gelezen, 2 dagen later uit O-)

Kayleigh666

Vind jij het handiger om eerst het boek te lezen of maakt dat niks uit?

Just1Girl

Citaat van: "maartj.."nou zeg :P als mensen het over dingen hebben waar ik niks van weet zeggen ze "dat vind maartj niet leuk" of "maartj weet niet waar we het ove hebben, ander onderwerp"
Sociaalheid heerst :Y

*wou dat ze dat ook van de mensen in haar buurt kon zeggen*
i] en leg me nu maar eens uit wat ik bedoel [/i]

maartj..

Citaat van: "Kayleigh666"Vind jij het handiger om eerst het boek te lezen of maakt dat niks uit?

^ nee normaal lees ik altijd eerst de boeken van iets, maar ik had geen tijd meer ;)

@ j1g: slechte mensen om je heen ;)