logo songteksten.net

Vriend{in}

Gestart door xXx-DUSHI-xXx, 11 april 2004, 22:22:07

Vorige topic - Volgende topic

Als je iemand versiert doe juh?:

Gewoon, normaal!! 100 % als mezelf!!
18 (94.7%)
ik sloof me echt uit!!
0 (0%)
Ik doe zoals diegene wil zoals ik ben, en wara hy/zy van houdt!!
1 (5.3%)
Ik herken mezelf niet terug, 0 % mezelf!!
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 19

Stemmen gesloten: 11 april 2004, 22:22:07

maartj..

dat is dikke shit als je dat doet :Y

Ra58

Metal up your ass!

maartj..

en onzin :Y dan is het geen goed vriend(je)in(etje)

flientje_pinwin

Vind je niet dan dat mensen zich vanzelf aan elkaar aanpassen ?
Dat je trekjes overneemt enzo.. ;) dat heb je met vriendschap ook wel..

(Daar is nog een heel mooi liedje over geschreven, over mensen in een relatie die elkaar steeds mooier gingen vinden, omdat ze op elkaar gingne lijken.. O-)  )

Just1Girl

Ik weet niet wat ik dan doe.. Volgens mij begin ik dan heel veel te praten, maar dat hoort toch ook wel weer bij mij.. Naa... Ik vind wel dat ik dan mezelf ben :Y

Citaat van: "flientje_pinwin"Vind je niet dan dat mensen zich vanzelf aan elkaar aanpassen ?
Dat je trekjes overneemt enzo.. ;) dat heb je met vriendschap ook wel..


Jawel.. Dat is wel zo.. Daar heb ik nu nog last van.. Ik pas wel bij mijn vrienden, en ook weer niet.. Omdat ik eerst een vreindin had die jongensgek is en veel om haar uiterlijk geeft, en een vriendin die absoluut heilig was en die het in groep 8 nog had over  'een snoepje stelen' en een hekel had aan die andere vriendin. Wat moet ik dan?! Nu heb ik een gekke persoonlijkheid..
i] en leg me nu maar eens uit wat ik bedoel [/i]

maartj..

^ ja maar je aanpassen aan je omgeving is iets totaal anders dan een andere persoonlijkheid gaan faken!
en bepaalde trekjes overnemen vind ik iets anders dan vanaf het eerste moment anders doen dan je eigelijk bent :Y

Ra58

Citaat van: "maartj.."^ ja maar je aanpassen aan je omgeving is iets totaal anders dan een andere persoonlijkheid gaan faken!
en bepaalde trekjes overnemen vind ik iets anders dan vanaf het eerste moment anders doen dan je eigelijk bent :Y

Ra's visie: Laat andere aan jou aanpassen  :mrgreen:
Metal up your ass!

follow

en als andere mensend ie visie met jou delen? dan past niemand zich aan elkaar aan :P

Ra58

naja die mensen die kunnen niet met mij samen leven :) of juist wel
Metal up your ass!

flientje_pinwin

Citaat van: "Ra58"
Citaat van: "maartj.."^ ja maar je aanpassen aan je omgeving is iets totaal anders dan een andere persoonlijkheid gaan faken!
en bepaalde trekjes overnemen vind ik iets anders dan vanaf het eerste moment anders doen dan je eigelijk bent :Y

Ra's visie: Laat andere aan jou aanpassen  :mrgreen:

Dude, dat is associaal.. :{
Je kan toch niet van mensen verwachten dat ze zich volledig op je aanpassen, terwijl jij maar lekker jezelf blijft ? Dat is uiterst onbeleefd..

Ra58

Wat ken je me toch weer goed :mrgreen:
Metal up your ass!