logo songteksten.net

Da Vinci Code

Gestart door Kayleigh666, 22 mei 2006, 14:24:17

Vorige topic - Volgende topic

maartj..

respect :)
ik heb alleen de Harry Potters engels gelezen :mrgreen:  *hp-addict en soms slecht in Engels, prima combi :) *
opzcih is het wel handig, ik wou dat engels mn 2e taal was ofzo dat lijkt me echt super. als je vloeiend engels kan kom je nog eens ergens :)

Minn-LOVES-Bill..!!

jaaww.. ben ik naar toe geweest
ik vond het een hele mooie film..
ik wil hem zoo graag nog eens zien..
hij draait tog nog ??..

maartj..


Ra58

Metal up your ass!

Buffy16

Ik heb deze film ook gezien en ik vond hem echt prachtig! Zoals al eerder gezegd werd, inderdaad veel geloofwaardiger dan het 'echte' verhaal. Het boek heb ik daarna gelezen, en was ook heel mooi. Begreep het verhaal toen wel beter, want in de film gaan ze er een beetje van uit dat je het boek gelezen hebt, vind ik. En inderdaad ook een leuke protestactie tegen het vaticaan,  :Y!
De andere boeken van Dan Brown heb ik nog niet gelezen, maar die zijn ook best goed, begrijp ik?

maartj..


Buffy16

ok dan zal ik die ook eens gaan lezen. De Delta Deceptie ken ik van titel, maar zijn er meer?

Websmurf

Ja, de andere boeken zijn ook erg goed.

Ik heb alleen de engelse versies gelezen.

Dit zijn volgens mij alle boeken van Dan Brown:
- The DaVinci Code
- Angels en Demons
- Delta Deception
- Digital Fortress
Webmaster Songteksten.net -

maartj..

ik heb alleen de Delta Desceptie niet gelezen, de rest wel. Ik vond Het bernini mysterie (Angels and Demons) erg leuk :Y

Buffy16

ok, dan zal ik eens naar die boeken op zoek gaan! Wat is beter, engels of nederlands?

maartj..


Buffy16

hm ok dan kijk ik wel, ben wel heel benieuwd!

maartj..


Jetje15

ik vond t een mooie film! mensen hadden weleens gezegd dat als je t boek neit hebt gelezen, je van de film niet veel zou snappen.. maar dat was bij mij iig niet t geval! :D
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

maartj..

Ga eens gauw het boek lezen! :D