logo songteksten.net

panic! at the disco??

Gestart door Mr_idiot, 29 augustus 2006, 00:32:31

Vorige topic - Volgende topic

maartj..

Nee, ik weet alleen dat ze op de cd de stijl wat gingen veranderen. -.-

Buffy16


maartj..

Ik vind het nogal jammer als ze dat echt zouden doen, ze hadden nu een stijl waaraan ze zoo duidelijk te herkennen waren.

Buffy16

ben er eerlijk gezegd ook niet zo blij mee, vond dit ook echt een geweldige stijl

Buffy16

zou het ook niet zo leuk vinden, deze stijl is net zo leuk, en idd herkenbaar

xKyo-chanx

ik vind ze wel ok, ben er niet meer zn fan van, hun liedjes zijn nogal zwak (ik weet niet echt hoe ik dat moet uitleggen)

Buffy16

Wat idd wel een beetje is, is dat de liedjes niet zo'n sterke tekst hebben en met melodie ook best op elkaar lijken
Ik zou wel fan kunnen worden, maar dan moeten ze wel wat nieuws laten horen....

maartj..

Ze zijn bezig met een nieuw album, met Icecube.

ICECUBE nota bene! Een alternatief rockbandje met een rapper?! :{

Jetje15

hahahaha idd!
ik vind wel dat ze vaak bij een 2e couplet de tekst herhalen ofzo.. heel raar.. je kan toch best wat tekst verzinnen? 8)7
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

maartj..

O? Daar weet ik anders niks van hoor. Ze hebben gewoon nogal lange refreinen. En ik vind die teksten geniaal bedacht. :Y

Jetje15

lol...check de teksten maar eens.. I write sins, not tragedies en But it's better if you do.. 2e couplet volgens mij bij allebei..
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

maartj..

Dat zijn dus de refreinen. :mrgreen:

Jetje15

nope.. :P luister er dan eens naar!! you'll know what I'm talking about.. ;)
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

maartj..

Ik ken alle nummers van Panic heel goed, dankje.

Jetje15

dan zou je ook weten dat t niet t refrein is dat ze herhalen.. er zit 2 keer hetzelfde zinnetje in 1 couplet :P
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!