logo songteksten.net

Welke artiest haat je?

Gestart door Angelic, 19 januari 2004, 11:51:07

Vorige topic - Volgende topic

Jetje15

wat is e zo erg aan the pussycat dolls? ze zijn mooi, kunnen goed dansen en zingen, heben leuke liedjes en kunnen t live ook nog eens doen.. tot nu toe zijn al hun singles in de top 10 gekomen!
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

maartj..

Ja en waarom?! Omdat ze in hun ondergoed of nog minder op het podium staan. Leuke liedjes? Ja, leuk hoor, aan mensen mededelen in een liedje wat voor ordinaire slet je bent en hoe trots je daarop bent. Bovendien is het niet moeilijk om met zijn zessen (of met hoeveel zijn ze?) een redelijk geluid te produceren, omdat er maar ééntje kan zingen, die Nicole ofzo. De rest staat om haar heen "mooi" te zijn. Ze zijn niet mooi, maar beplamuurd. En tot slot: in Amsterdam daaro, stonden ze maar 40 minuten onstage!
Wat een afzetters. Oja, en ze maken ook zwarte nagellak te schande. :r

Jetje15

hahahahaha..
ze waren oorspronkelijk een hele populaire act in een nachtclub en van t een kwam t ander.. ze waren zelfs zo hot dat britney, christina en anderen mee hebben willen performen.. das niet niks als je nog niet eens een platencontract etc hebt! ze kunnen ook allemaal zingen, maar nicole heeft de sterkste stem :P kwil niet zeggen dak een fan ben, absoluut niet zelfs.. maar ik weet wel e.e.a. over ze.. dus ook dat ze t niet faken en dat soort dingen :P
oh.. en in hun ondergoed op t podium staan... dat moet dus van de platenmaatschappij ;) same with britney and christina! maar daar hoor ik je (nog? :P) niet over klagen :P
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

maartj..

Dat "moet" van de platenmaatschappij. Wat een bullshit! Als het "moet" van de platenmaatschappij, maar je wil het zelf dus niet, moet je gewoon geen contract tekenen.
Nou, ik vind wel dat er voor zo'n grote groep dames maar érg weinig volume uitkomt.

Jetje15

dat heet op elkaar ingespeeld en ingestemd zijn zodat de een de ander niet overschreeuwt als het ware.. :P gebeurt wel vaker bij groepen.. lol :P
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

maartj..

"Ingespeeld en ingestemd zijn". Rot toch op.. Dat is echt de grootste onzin van de wereld, die dames kunnen het gewoon niet! Het zal me niks verbazen als ze staan te playbacken trouwens.

Jetje15

believe me.. playbacken hoor je meteen! alleen misschien niet bij christina aguilera.. maar die kan gewoon briljant zingen ;)
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

maartj..

Wat doe jij walgelijk betweterig.

Buffy16

Vind de Pussycat Dolls nu ook niet echt 1 van werelds grootste wonders. Sommige liedjes zijn best aardig maar dat performen in ondergoed trekt mij ook niet zo  :r
Vind Nicole een goede stem hebben (als ze idd niet playbackt of als haar stem niet bewerkt is, dat kan natuurlijk ook nog)
maar de rest hangt er maar een beetje bij. Slecht voorbeeld voor opgroeiende jeugd is het ook: vrouwen die alleen maar als lustobject worden gezien en zich ook zo gedragen.....:N

Jetje15

Citaat van: maartj.. op 10 maart 2007, 15:53:35
Wat doe jij walgelijk betweterig.

woww... wa een harde woorden!
1. kbedoel t niet pers'e betweterig.. maar t staat gewoon duidelijk in de songtekst..
2. ik weet wel een beetje waar ik t over heb hr..
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

maartj..

Over punt 2: ik weet ook waar ik het over heb. Mijn vriendinnen zijn naar een concert van ze heengeweest. En ik ging EXPRES niet mee. Later waren ze nog enthousiaster over Valerio dan over PCD en vonden dat ze veel te kort op 't podium stonden.
En over die songteksten: een kind uit mijn klas zei tegen me: "Flirt heeft echt leuke tekst!" dus ik zeg zo:"Ik ben een hotte chick ik kan goed flirten alle jonges willen me geven me cadeaus en daarna laat ik ze zitten"?
En ik ging eens in de songteksten kijken, en jawel hoor! Het kwam er in ieder geval wel op neer.
Dus ik zeg tegen dat kind: Ja, super om te vertellen wat voor slet je bent, sorry hoor maar wát een domme tekst.
En zij zegt daarna zelf dat het ook wel eigelijk domme tekst is.

Dus zo is het: iedereen neemt het over omdat één hoopje idioten het promoot als dé hotte muziek. Wat eeeeeeeeeeeen ... gezeik. :)
En ik vind betweter niet zo'n heel erg hard woord. :)

Jetje15

hmm... whatever echt :P
ik zít ook echt in de muziekbusiness... maar whatever.. wat weet ik ervan he?!
ik vind gewoon dat bijvoorbeeld nicole en melody goed kunnen zingen.. maar dat is net als bij take that.. ze kúnnen t wel.. alleen soms komt t er niet uit.. als je moe bent of overwerkt of whatever.. niet dat dat een excuus is..
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

maartj..

Yeah right. :')
Dan zijn die dames altijd overwerkt van poseren in hun bijna-blootje. Achja, dat is koud en dan wordt je ziek.. Neenee oké, dan snap ik het, met zo'n goed excuus. :')

Jetje15

lol...wat ben je begrijpend vandaag.. :P
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

VliegendeAnanas

Fergie mag van mij 'n part acute keelontsteking krijgen. :{
Echt kutmuziek vind ik dat.