logo songteksten.net
Hoofdmenu

Madonna

Gestart door Kayleigh666, 24 mei 2006, 11:07:53

Vorige topic - Volgende topic

Jetje15

yeah right...that's what they all say!
madonna is egt zo'n stereotiep voorbeeld van een cold blooded bitch..
maar wel enorm zakelijk! t enige wat ze eigenlijk goed kan.. dr stem vind ik nou niet echt mooi namelijk..
en.. als je een liedje maakt, waarbij je in verschillende talen iets wilt zeggen, dubbelcheck dan wel ff wát je zegt..ga niet 'Ik ben droevig' zeggen als je eigenlijk 'Het spijt me' of 'Sorry' moet zeggen...debiel!
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

Buffy16

ja een nederlandse presentator heeft toen dat tegen haar gezegd in een interview (ik weet niet meer wie) en toen wist ze idd even niet wat ze moest zeggen.....mijn klasgenootjes vinden mij ook zo'n cold-blooded bitch dus ik kan me wel in haar vinden haha.
ze vinden me egoistisch omdat ik geen kinderen wil, alsof dat mijn enige doel in het leven moet zijn: broedkip spelen!

Ra58

het is wel de bedoeling van de natuur geweest. Dus als je puur biologisch kijkt zou dat een van je levensbehoeften moeten zijn ja.

Maar goed ik vind madonna zon persoon dat alles doet voor aandacht
Metal up your ass!

maartj..

Uhu. En d'r H&M kledinglijn is zooo lelijk! :mrgreen:

Buffy16

Ja daar ben ik ook niet weg van....maar ben toch niet zo'n 'H & M tiepje'  :9

Jetje15

ik ook niet...alhoewel ik sommige van die jurken wel mooi vind hr! maar die zijn dan ook meteen 70 euro... 8)7
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

maartj..

Is het je ooit opgevallen dat Madonna altijd nét iets andere dingen aanheeft (in de reclames) dan ze in de H&M verkopen? :P Die jurken bij haar natuurlijk beeldschoon op maat gemaakt.

Ik vind al die zomerjurken trouwens enorm kitscherig.

Buffy16

Ja tis allemaal idd net of het voor haar gemaakt is.....en die prijzen zijn idd ook belachelijk! H & M stond toch eerst altijd bekend als iets goedkopere winkel? of zit ik in de war?

maartj..

H&M staat bekend als "Betaalbare catwalkkleding" ofzo. :mrgreen:
Maar je kan er gewoon duur én goedkoop kopen dacht ik. Ik weet het niet, ik koop er niks, alleen paketten enkelsokken en effen topjes enzo. xD

Buffy16

Ja die hebben ze ook veel ja, ik heb er zelf wat sieraden gekocht maar anders ga ik er nooit binnen. Het enige gothicwinkeltje bij ons in de buurt is trouwens weg, baal ik best wel van.....

Ra58

ik vind de alcatraz lijn mooier ;)
Metal up your ass!

Jetje15

lol..ja dr is een hele afdeling met madonna kleren in elke h&m.. maar de goedkope 10-euro jurkjes zijn er ook nog hr.. zo erg vink h&m niet..lekker goedkoop is altijd goed(nederlandse mentaliteit..lol)
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

maartj..

Waarom heeft iedereen dan vooroordelen jegens de zeeman en wibra? :'( :P

Buffy16

Weet ik ook niet, ik vind het hartstikke leuke winkels! Winkels die binnen mijn budget passen......

maartj..

Ik vind het geen leuke winkels, maar sommige dingen kan je er heel goed kopen. :Y