logo songteksten.net

Sex met een vrouw

Gestart door Kayleigh666, 24 april 2006, 14:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Sex met een vrouw?

ja lekker!
1 (10%)
nee
6 (60%)
ik heb alleen gezoend
1 (10%)
ik sta er wel voor open, maar heb het nog nooit gedaan
2 (20%)

Totaal aantal stemmen: 10

Stemmen gesloten: 24 april 2006, 14:51:44

Buffy16

Ik stoor me daar echt niet aan, vind het juist een goed iets, is toch het teken dat mensen gelukkig met elkaar zijn?

maartj..

Ik vind het niks als mensen dat in et openbaar doen. Dat is toch iets persoonlijks lijkt me wat je met elkaar wil delen ofzo, en niet met de hele wereldbevolking eromheen.

Buffy16

Nee zelf zou ik het ook niet zo openlijk laten zien, omdat het idd iets persoonlijks is, maar ik stoor me niet aan anderen die zich daar wel fijn bij voelen

Ra58

tot een bepaalde hoogte :)
Metal up your ass!

maartj..

Hpf ik vind een gewone kus het toppunt eigelijk. Zoenen wordt meteen zo ordinair. En natuurlijk hangt het ook van de leeftijd af, verschríkkelijk als mensen van +- 50 klef staan te doen. :P

Buffy16

Hahaha ja dat gaat dan weer net een beetje te ver ja

Jetje15

ik heb er echt absoluut geen problemen mee.. alhoewel dat stukje uit beautiful van christina wel errug was hoor.. horezo close-up.. :P  dat vink ietsje teveel vant goede, omdat ik dat bij gewone hetero-koppels ook niet hoef te zien
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

Buffy16

ligt idd ook aan de manier waarop....

Ra58

Metal up your ass!

Jetje15

ja...ik hoef t hele proces van speekseluitwisseling niet te zien hr :P dat geloof ik zo ook wel ;)
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

maartj..

Ik vind het dan wel grappig om te zien als er zo'n kwijldraad knapt. :') :P

Jetje15

Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

maartj..

Maar zo heeeeeeeeerlijk genant! Leedvermaak is het beste vermaak. :P

Jetje15

true... maar dit gaat me beetje t ver :P
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

maartj..

Ligt me er toch aan bij wie het gebeurt :P