logo songteksten.net
Hoofdmenu

Madonna

Gestart door Kayleigh666, 24 mei 2006, 11:07:53

Vorige topic - Volgende topic

Buffy16

Hahaha ja, vind sommige van haar liedjes best leuk, maar ze kan echt niet dansen....

maartj..

Wie, Kylie of Madonna? :@ *blondheid*

Buffy16

Haha geeft niet, ik bedoel Kylie...die liedjes zijn meestal wel leuk maar als ze in die clip dan met een groep gaat dansen is het altijd zo robotachtig, vind ik echt niet mooi...

maartj..

Ja het ziet er sowieso niet uit omdat ze meestal zoveel kleuner is dan de dansers eromheen.

Jetje15

en ze is best saai... en kom op..je dumpt je verloofde toch niet vlak nadat je genezen bent verklaard van kanker en hij je de hele tijd heeft gesteund...via een sms!!! niet normaal!
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

maartj..

Echt waar? Ik vind trouwens dat ze net een rattenkop heeft, echt zo'n rattenbekkie. Dat valt nou nog extra op door haar haar maar daar kan ze dan niks aan doen. :P

Jetje15

lol..naja..nu niet...eerst wel }:|
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

maartj..

Extensions zijn vaak lelijk hoor :P

Jetje15

pff..mijn dreads waren übercool! :P
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

maartj..

En dreads zijn tof als het je staat :P

Jetje15

lol..t was mijn experiment...zeer geslaagd, maar helaas middenin de zomer.. :(
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

maartj..

Auwa.. dat wordt warm ofnie? :P

Jetje15

heet, bloody...bloooody hot!
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

maartj..

Plus kan je ermee zwemmen?

Jetje15

ja dat wel hoor...blijft er wat makkelijker mee drijven :P
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!