logo songteksten.net

Da Vinci Code

Gestart door Kayleigh666, 22 mei 2006, 14:24:17

Vorige topic - Volgende topic

maartj..

En je kon de film meteen goed volgen?

Buffy16

Nee, niet zo goed, dus toen boek gelezen en nogmaals de film gezien en daarna was het idd veel duidelijker....

maartj..

Ah ja :Y
ik heb zelf halsoverkop het boek in één nacht uitgelezen toen m'n ouders zeiden van "Oja ga je morgen mee naar de Da Vinci Code?" dus ik kon 'm wel redelijk volgen :P

Buffy16

Hahaha op de valreep nog gelezen...ja tis best een ingewikkeld verhaal maar echt supermooi....

maartj..

Ik wou dat ze het Bernini Mysterie ook gingen verfilmen.. Angels and Demons, of hoe heet ie in het Engels :P

Buffy16

Ja ik ben ook wel benieuwd naar die andere verhalen, heb ik nog steeds niet gelezen...

maartj..

Jammer :P Het Bernini Mysterie vind ik het best, daarna de Da Vinci Code, dan Het Juvenalis Dilemma en daarna De Delta Deceptie. :)

Ra58

En wat zijn dat allemaal ? :P
Metal up your ass!

maartj..

4 boeken van die Dan Brown kerel :P

Buffy16

ah heb dus nog heel wat te doen deze zomer....zonde dat ik geen bieb-abonnement meer heb.....

Ra58

Ik lees nu de bijbel :)
Metal up your ass!

Buffy16

Sow, das helemaal een dikke pil. En? Kom je er een beetje doorheen?

Ra58

Heb de exodus en deuronomium gedaan. En van het nieuwe testament de opabaring

Vond het opzich wel grappig hoe ze het verzonnen hebben.
(wat het naar mijn mening is).

vooral die exodus XD
Het bevestigt mijn geloof in het atheisme :P
Metal up your ass!

Buffy16

Haha ja kan ik me goed voorstellen...op school kregen we ook altijd die verhalen pffff en dan ook nog napraten erover.... :(

Ra58

Wij gelukkig niet op school :P Maar goed het is volgens mij wel een makkelijk vak als je het zou krijgen.
Metal up your ass!