logo songteksten.net

Verzoeken om vertalingen!

Gestart door Sandra_O, 19 juli 2009, 11:08:14

Vorige topic - Volgende topic

Sandra_O

Om een wildgroei van allerlei losse topics te voorkomen en om het overzichtelijker te houden wat er nog aan verzoekjes openstaat, lijkt het mij handiger om alles in één topic te posten waar iedereen bij kan springen om een nummer z.s.m. vertaald te krijgen  :Y

Als je een verzoekje wilt indienen moet dit natuurlijk wel van een artiest en nummer zijn waarvan het origineel al op Songteksten.net staat. Dat kun je HIER opzoeken.

Indien de artiest nog niet voorkomt kun je in DIT TOPIC vragen om de artiest aan te maken (dit kan een paar dagen duren).

Wanneer de artiest wel voorkomt maar het te vertalen nummer nog niet, kun je dat HIER toevoegen (ook in dit geval kan het een tijdje duren voordat de tekst op de site staat).

Plaats je verzoekje door hier te reageren met een link naar de te vertalen tekst en (eventueel) een link naar YouTube zodat vertalers het nummer ook kunnen horen.




Als je iemands verzoekje hebt vertaald reageer dan even hier zodat anderen dit ook weten. Ik zal proberen om een zo up-to-date mogelijke masterlist in deze openingspost bij te houden van nog openstaande verzoekjes, maar ik kan op het moment totaal niet inschatten hoeveel verzoeken er gaan komen :?
I love you as certain dark things are to be loved
In secret, between the shadow and the soul

~ P. Neruda (sonnet XVII)

Sandra_O

Citaat van: xLostindreams. op 16 augustus 2009, 18:15:26
Allowa :]

heeft iemand de vertaling van 'Losing it' van NeverShoutNever!?
Ik kan hem maar nergens vinden .. -.-
Dus, heeft iemand die van jullie ? ^^

Alvast bedankt :]
I love you as certain dark things are to be loved
In secret, between the shadow and the soul

~ P. Neruda (sonnet XVII)

devilboywvl

Ik heb de song 'Ich Steine, Du steine' van Peter Fox hierop geplaatst. Als hij al goedgekeurd is, dan is hij al zichtbaar.
Mijn vraag is of iemand deze tekst kan vertalen in het Nederlands.

Het is echt een prachtig lied van Peter Fox, ik vraag me af waarover het gaat...

Hopelijk kan iemand het vertalen;)!

Alvast bedankt!

Grtz

koentjieboy

Ik heb één liedje van Trapt dat ik PRACHTIG vind, maar nergens een songtekst noch vertaling,
wat ik zéér spijtig vind.

daarom hier de details en hopelijk wordt hier iets met gedaan ;)

Artiest: Trapt
Song: Who's going home with you tonight?

Grtzz,
koen.

Robinn95

Citaat van: koentjieboy op  4 oktober 2009, 14:13:47
Ik heb één liedje van Trapt dat ik PRACHTIG vind, maar nergens een songtekst noch vertaling,
wat ik zéér spijtig vind.

daarom hier de details en hopelijk wordt hier iets met gedaan ;)

Artiest: Trapt
Song: Who's going home with you tonight?

Grtzz,
koen.
Ik heb zonet de songtekst toegevoegd, en dan doe ik straks wel de vertaling.

Grtz

xVERAxLIENIEx

Het nummer Is It Scary van Michael Jackson? :)

http://songteksten.net/lyric/153/4650/michael-jackson/is-it-scary.html
Dat is de link naar de songtekst.

Marrrk

Ik kwam net langs deze vertaling: http://songteksten.net/translation/74/80377/mariah-carey/obsessed.html  O-)

Daar staat alleen een liggend streepje... :9

Sandra_O

Citaat van: Marrrk op 27 oktober 2009, 17:56:04
Ik kwam net langs deze vertaling: http://songteksten.net/translation/74/80377/mariah-carey/obsessed.html  O-)

Daar staat alleen een liggend streepje... :9

Tijdje terug waren er per abuis door iemand wat "vertalingen" goedgekeurd die óf geen vertaling waren (oorspronkelijk tekst nogmaals) óf zo slecht waren dat ik te veel tijd kwijt zou zijn aan verbeteringen. Heb daar dus maar een streepje gezet in afwachting van iemand die wel tijd en zin heeft om die tekst te vertalen.  :+
I love you as certain dark things are to be loved
In secret, between the shadow and the soul

~ P. Neruda (sonnet XVII)

Marrrk

Citaat van: Sandra_O op 27 oktober 2009, 18:25:13
Tijdje terug waren er per abuis door iemand wat "vertalingen" goedgekeurd die óf geen vertaling waren (oorspronkelijk tekst nogmaals) óf zo slecht waren dat ik te veel tijd kwijt zou zijn aan verbeteringen. Heb daar dus maar een streepje gezet in afwachting van iemand die wel tijd en zin heeft om die tekst te vertalen.  :+
Aah...Oké!
Hm, best lastige tekst volgens mij :?

druppel

Hallo allemaal,

Ik zoek overal de vertaling van Mariah Carey ''H.A.T.E U'' heeft iemand de vertaling? Zo ja, kan het toegevoegd worden op de site?

Alvast bedankt!

xCookieDoughx

Citaat van: devilboywvl op 18 augustus 2009, 11:20:32
Ik heb de song 'Ich Steine, Du steine' van Peter Fox hierop geplaatst. Als hij al goedgekeurd is, dan is hij al zichtbaar.
Mijn vraag is of iemand deze tekst kan vertalen in het Nederlands.

Het is echt een prachtig lied van Peter Fox, ik vraag me af waarover het gaat...

Hopelijk kan iemand het vertalen;)!

Alvast bedankt!

Grtz

Ik heb dit nummer vertaald en toegevoegd. Nu nog wachten op goedkeuring!

chanel

#11
heey
ik heb eens een vraagje heeft iemand de vertaling van Soulja Boy Tell`em - Kiss Me Thru The Phone

alvast bedankt

grtz chanel :)

http://www.youtube.com/watch?v=47Fbo4kU2AU&feature=fvst  ( liedje van youtube)
http://www.songteksten.be/songteksten/81198/    ( songtekst)

Unenchanted.

zou iemand misschien het nummer Walls van Chemical Vocation voor mij willen vertalen  :)  ? alvast bedankt  *;
wees betrouwbaar, maar vertrouw niemand.

Sandra_O

Citaat van: Unenchanted. op  4 april 2010, 19:59:01
zou iemand misschien het nummer Walls van Chemical Vocation voor mij willen vertalen  :)  ? alvast bedankt  *;

HIER :)
I love you as certain dark things are to be loved
In secret, between the shadow and the soul

~ P. Neruda (sonnet XVII)

Avantixi

Zou iemand misschien een paar liedjes willen vertalen voor mij? Het zijn Franse liedjes, dus daarom kan ik ze zelf niet vertalen (Engelse vertaal ik meestal zelf).

Het gaat om:
Superbus - Ca Mousse
Superbus - Jenn J'taime
Superbus - Lola

Thankssss alvast  *)