logo songteksten.net
Hoofdmenu

Songtekst Weg?

Gestart door Europeetje, 12 juli 2010, 01:11:05

Vorige topic - Volgende topic

Europeetje

Hoi hoi :D

Ik heb vanmiddag een songtekst goedgekeurd van K'naan.
Maar nu kijk ik weer, maar nu is die songtekst weg  8)7

Het liedje heet: Stop For A Minute.
Hij zingt het samen met Keane.

Maar ik keek net even bij Keane en daar staat wel stop for a minute, maar dan zonder K'naan.
Het is dan ook een andere versie.

Dus ik snap nu niet hoe het kan dat hij weg is?

:W Europeetje
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Websmurf

Weet niet precies wie dat gedaan heeft.

Maarrr.. het liedje stond er al tussen (namelijk onder Keane) dus als je even gevraagd had om K'naan aan dat nummer toe te voegen, dan was het ook goed geweest toch? :P
Hij is weer gekoppeld in ieder geval :)
Webmaster Songteksten.net -

Europeetje

Ja maar... dat is een beetje een andere versie volgens mij...
Ach, kweet ut eigenlijk ook niet ;)
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Sandra_O

Die tekst had ik inderdaad weggehaald  :@ omdat er nu onder Keane plotseling twee keer dezelfde titel stond en omdat het de laatste tijd nogal vaak gebeurt dat teksten die allang bij een artiest staan, zonder te checken nog een keer worden toegevoegd, heb ik deze dus (inderdaad zonder te controleren of er verschillen tussenzaten) verwijderd.

Mocht het echt heel erg verschillen, moet je hem nog maar een keer toevoegen  :)
I love you as certain dark things are to be loved
In secret, between the shadow and the soul

~ P. Neruda (sonnet XVII)

Europeetje

Okee :@

Sorry :@

Ik zal voortaan wel beter kijken.
Volgens mij zaten er niet veel verschillen in.


Doegg
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Europeetje

Hoi hooii :D

Ik heb nu dus een liedje van Eminem en Taylor Swift toegevoegd: 'Stan (You're Not Sorry)
Maar Eminem heeft ook een eigen liedje, dat liedje heet 'Stan'.
Maar die van Taylor en Eminem is heel anders, dus niet verwijderen ofzo xD
Ik moest namelijk meteen aan dit bericht denken...

XxXxX Europeetje
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Europeetje

Hmm.. ik weet echt zeker dat ik 'Hold It Against Me' van Britney Spears had toegevoegd toen de single net uit was.
Maar nu zag ik dat hij nog een keer was geplaatst, maar die van mij was weg..
Maar waarom is die nu ineens weg dan?
Nu maakt het opzich niet zoveel uit ofzo, maar toch... tsja :P

xx Europeetje
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs