logo songteksten.net

Frans/Engels Liedje ;)

Gestart door GirliciousIsCool, 6 september 2010, 07:35:03

Vorige topic - Volgende topic

GirliciousIsCool

Ik was in Frankrijk op vakantie ;)
En toen we in de auto zaten draaide we F.U.N radio.
En om 15:15(Ik heb het opgeschreven:)) kwam dat nummer op 2 Augustus en ze zongen de hele tijd : I missing you. Maar ik ben echt vergeten wie het zong; Het meisje leek en beetje op Ke$ha en de man kan ik niet met iemand vergelijken

Kunnen jullie we helpen?

Europeetje

Ik heb het liedje :D
Tenminste... dat denk ik.

- Ze zingen steeds I Missing You.
- Het meisje heeft een Kesha stem.
- Ik hoor een man.

Ik denk dat dit het is:

The Saturdays - Missing You

http://www.youtube.com/watch?v=y_-UiAwEgbQ&ob=av2e


Maarja, ik kan het dus ook helemaal verkeerd hebben, want ik hoor niet heel vaak een man...
Als het hem niet is, dan wens ik je nog veel succes ;)
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Europeetje

Hmm ik weet het eigenlijk nu helemaal niet meer zeker, want er zijn een paar vrouwen :@

Er zijn zoveel liedjes met 'I Missing You' erin :P

XxX
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

GirliciousIsCool

Europeetje,
Dat nummer van The Saturdays kende ik al dus die was het niet :(
Maar toch heel erg bedankt

Kusss O-)

Europeetje

Whahaha okee sorry, maar er zijn dus heel veel liedjes, met 'I Missing You' erin (zoals ik al zei xD)
Dus het is heel moeilijk om te vinden...
Heb je hem ondertussen al gevonden?
Of nog niet :'(

XxX Europeetje
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

MentleG3n

#5
Herinner je je nog meer tekst uit het liedje buiten die ene zin? :P

E: een gok, die min of meer met jouw beschrijving overeenkomt. Weinig kans waarschijnlijk... :@

Black Eyed Peas
http://www.youtube.com/watch?v=bQdkQrc_CjY


Edit 4 Snowowl.
Don't argue with trolls, it means they win.

Snowowl

(Black Eyed Peas, niet 'peace' ;))

En heb ff gekeken op de site van F.U.N. radio, maar hun tracklist gaat maar één week terug. Dat nummer van de Black Eyed Peas staat er wel bij onder recent gedraaid dus wie weet is het inderdaad die en dat ze die vrij geregeld draaien.
May the bridges I burn light the way.

GirliciousIsCool

Ik heb even lang niet gekeken maar ik zag jullie reacties meteen geluisterd en ja het was die van the Black Eyed Peas :P
Super bedankt ;)