logo songteksten.net

Bug gevonden? Post hier..

Gestart door Websmurf, 14 januari 2004, 00:59:07

Vorige topic - Volgende topic

Snowowl

ik kom ook niet via de hoofdpagina ingelogd, krijg ik steeds een foutmelding: "Fout bij het versturen van het formulier. Sessie timeout." Als ik dan naar het forum ga en hier inlog dan lukt het wel.
May the bridges I burn light the way.

Snowowl

en het opzoeken van artiesten (om bijv een toe te voegen aan een songtekst) via dat alfabet is tergend traag/ werkt soms helemaal niet, dan blijft hij in het laden vasthangen :c
May the bridges I burn light the way.

Snowowl

en als je niet ingelogd een vertaling wil insturen word je naar deze link verwezen voor tips & tricks, maar de link is dood http://forum.songteksten.net/index.php/topic,1404.0.html
May the bridges I burn light the way.

Websmurf

#108
Citaat van: Europeetje op 19 februari 2018, 17:36:48
Ik kan sinds al best lange tijd niet meer op gebruikersprofielen komen, wanneer ik op een profiel klik, staat er:

De pagina verwijst niet op een juiste manier door.
Firefox heeft vastgesteld dat de server de aanvraag voor dit adres doorverwijst op een manier die nooit zal eindigen.
(Dit probleem kan soms worden veroorzaakt door het uitschakelen of weigeren van cookies).


Dit is bij deze opgelost!

Citaat van: Snowowl op 25 februari 2018, 12:36:52
ik kom ook niet via de hoofdpagina ingelogd, krijg ik steeds een foutmelding: "Fout bij het versturen van het formulier. Sessie timeout." Als ik dan naar het forum ga en hier inlog dan lukt het wel.
Kun je dit eens opnieuw proberen? Heb nu alles naar https gezet, dat zou de oplossing moeten zijn.

Citaat van: Snowowl op 27 februari 2018, 17:01:52
en als je niet ingelogd een vertaling wil insturen word je naar deze link verwezen voor tips & tricks, maar de link is dood http://forum.songteksten.net/index.php/topic,1404.0.html
Ook opgelost!
Webmaster Songteksten.net -

Websmurf

Citaat van: Snowowl op 26 februari 2018, 20:59:36
en het opzoeken van artiesten (om bijv een toe te voegen aan een songtekst) via dat alfabet is tergend traag/ werkt soms helemaal niet, dan blijft hij in het laden vasthangen :c

Heb je het nu over de popup die je als editor te zien krijgt? Of via de gewone site zelf?
Webmaster Songteksten.net -

Snowowl

kom nog steeds niet via de hoofdpagina ingelogd, wel via het forum :/
May the bridges I burn light the way.

Ladycapi

Ik wil een songtekst uploaden van Jorieke Sterken, maar als ik op artist toevoegen klik en dan op een letter laad hij niet, en denk ook niet dat zij er al tussen staat.

Websmurf

Citaat van: Ladycapi op 15 augustus 2018, 21:11:03
Ik wil een songtekst uploaden van Jorieke Sterken, maar als ik op artist toevoegen klik en dan op een letter laad hij niet, en denk ook niet dat zij er al tussen staat.
Hi, als het goed is, is dit opgelost
Webmaster Songteksten.net -

Aar

Regelmatig kom ik jullie tegen in Google,a ls ik op een songtekst zoek.
Echter viel mij op dat de tekst waarmee Google jullie indexeert wel erg vreemd is:

CiteerOp basis van je geografische locatie [US] mogen we je van onze licentieverstrekker helaas geen toegang geven tot de teksten.

Dat Google buiten Nederland de boel indexeert is duidelijk, en ook dat de songteksten niet buiten Nederland te zien mogen zijn (lang leve VPN en proxies) is bekend. maar is het niet een beter idee om een fatsoenlijke tekst voor Google aan te bieden:
Citeer
Kijk op deze site voor de songtekst van K3 - 10.000 Luchtballonnen.
Opsich is de GoogleBot eenvoudig in PHP te herkennen onder de naam Googlebot. En het voorkomt weer wat rare foutmeldingen in de search-engine ;)

Aar

#114
Nog een bugje. Onder mijn post staat een IP-adres. Echter is dit hier -redacted- terwijl dit zeker weten niet mijn IP-adres is. Blijkbaar draait de boel hier onder een proxy onder de Google Cloud of iets dergelijks. Even tijd om de juiste header te raadplegen: $_SERVER['HTTP_X_REAL_IP'] of $_SERVER['HTTP_X_FORWARDED_FOR']

Websmurf

Citaat van: Aar op 10 oktober 2018, 14:48:44
Nog een bugje. Onder mijn post staat een IP-adres. Echter is dit hier -redacted- terwijl dit zeker weten niet mijn IP-adres is. Blijkbaar draait de boel hier onder een proxy onder de Google Cloud of iets dergelijks. Even tijd om de juiste header te raadplegen: $_SERVER['HTTP_X_REAL_IP'] of $_SERVER['HTTP_X_FORWARDED_FOR']

Fixed, we zijn inderdaad net over naar Google Cloud :-)
Webmaster Songteksten.net -

Websmurf

Citaat van: Aar op 10 oktober 2018, 14:44:05
Regelmatig kom ik jullie tegen in Google,a ls ik op een songtekst zoek.
Echter viel mij op dat de tekst waarmee Google jullie indexeert wel erg vreemd is:

CiteerOp basis van je geografische locatie [US] mogen we je van onze licentieverstrekker helaas geen toegang geven tot de teksten.

Dat Google buiten Nederland de boel indexeert is duidelijk, en ook dat de songteksten niet buiten Nederland te zien mogen zijn (lang leve VPN en proxies) is bekend. maar is het niet een beter idee om een fatsoenlijke tekst voor Google aan te bieden:
Citeer
Kijk op deze site voor de songtekst van K3 - 10.000 Luchtballonnen.
Opsich is de GoogleBot eenvoudig in PHP te herkennen onder de naam Googlebot. En het voorkomt weer wat rare foutmeldingen in de search-engine ;)

Goed plan, ga ik ook naar kijken
Webmaster Songteksten.net -

Europeetje

#117
Hoi!

Niet echt een bug.. maar als je op deze link klikt, zie je het:

https://songteksten.net/search.html?q=.net&type%5B%5D=title&type%5B%5D=artist&type%5B%5D=lyric

Er komen 2 songteksten tevoorschijn die niks toevoegen. Als je erop klikt, kom je bij de alfabetische lijst uit.

Groetjes :)

-Oja, nog een klein vraagje; hoe verander ik mijn profielplaatje, ik heb alle opties geprobeerd, niks werkt ;')-
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Websmurf

Citaat van: Europeetje op 16 oktober 2018, 19:54:59
Niet echt een bug.. maar als je op deze link klikt, zie je het:

https://songteksten.net/search.html?q=.net&type%5B%5D=title&type%5B%5D=artist&type%5B%5D=lyric

Er komen 2 songteksten tevoorschijn die niks toevoegen. Als je erop klikt, kom je bij de alfabetische lijst uit.

Ah, ik zie het. Zijn een paar teksten zonder artiest. Bij deze verwijderd.

Citeer
-Oja, nog een klein vraagje; hoe verander ik mijn profielplaatje, ik heb alle opties geprobeerd, niks werkt ;')-
Bij Profiel -> Forumprofiel kun je als het goed is een link naar een afbeelding opgeven bij "Specificeer een avatar via URL"
Webmaster Songteksten.net -

Europeetje

Citeer
-Oja, nog een klein vraagje; hoe verander ik mijn profielplaatje, ik heb alle opties geprobeerd, niks werkt ;')-
Bij Profiel -> Forumprofiel kun je als het goed is een link naar een afbeelding opgeven bij "Specificeer een avatar via URL"
[/quote]

Ja, al die opties al geprobeerd, van afbeelding uit galerij tot specificeer avatar via URL, werkte helaas niet..
Probeer het binnenkort nog wel eens, het is geen ramp ;)
Bedankt in elk geval!
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs