logo songteksten.net
Hoofdmenu

te rustig

Gestart door jip_en_janneke, 6 februari 2006, 15:01:44

Vorige topic - Volgende topic

maartj..

straks word mn stralende gelaat verminkt O-) :P

flientje_pinwin

ohja.. :{ das wel kut..

maartj..

dus we gaan het op Flien testen :Y

flientje_pinwin

Nheeeeeeee :{
Dat mag niet van mij.. O-) Ik heb genoeg chemicalien op mijn gezicht gehad.. :@ Te lang al voor lul gelopen.. ;)

maartj..

ook geen make-up meer dn? :P
ik alleen nog maar mascara :Y

flientje_pinwin

O-) Ik bedoel eigenlijk chemicalien waardoor mijn huid enorm kapot ging ik een periode vanaf 3 weken geleden tot ongeveer zomervakantie niet in de zon mocht met welk deel van mijn huid dan ook.. maar uiteindelijk heip het wel.. :)

maartj..

ow.. :P dat is wel fijn dat het helpt, maar hoe komen die dingen in je gezicht? :shock:

ik heb alleen nog nagellak en mascara op, ik heb ff geen zin om overdreven te doen :P

flientje_pinwin

Die chemicalien waren mijn medicijnen.. ^^ Ik had een zware acné.. Ik weet het, klinkt aanstellering, medicatie tegen puisten.. maar ik had dus echt acné.. O-) ik had al vanaf groep acht tot dan de 3e klas, (toen ik die medicijnen kreeg) mijn hele gezicht schadelijk onder zitten.. :(
Mijn broer was te laat aan de medicatie begonnen, en die heeft littekens van de puisten overgehouden...

Nagellak op je gezicht ? :P

maartj..

Ja, heeft wel apart effect :Y
Nee natuurlijk niet, doos! :P
Maar mijn zus heeft ook medicijnen tegen puistjes, ze had er al vanaf groep 6 last van en is er in de 2e mee begonnen, alle handdoeken zijn opeens wit aangetast :P alle kleurstof weggevreten,, :) ze heeft ook wel een beetje littekens, maar dat valt wel mee
ik heb opeens ook sinds ik vorig jaar mn muggebulten open heb gekrabt las ervan en het gaat niet weg.. maar "het zilte zout van de zeë" helpt wel dus ik ga gewoon op vakantie lekker bruin worden en weer een babyreethuidje krijgen :Y

flientje_pinwin

Ik denk dat ik je sus d'r medicatie ook heb gehad.. Is dat een vloeistof die je d'rop moet doen, en als je ze opgengekrabt hebt erg gaat bijten ? ofterwijl bevat alcohol ? :P ik heb nog een wit kruis op een ex zwarte handoek staan,, *aandenken*

Waar precies smeert u die nagellak dan ?

maartj..

op mn nagels :P op het moment zwart met rode stippeltjes *)

mn zus heeft dat spul ook ja :P *haal het tubetje+flesje*

-eryderm
-Benzoylperoxide Hy...... (de rest is niet meer te lezen :P )

flientje_pinwin

ah, benzoylperoxide.. fijn spul.. :P
helpt wel goed hoor .. :Y

Maarm, je zei dat je nagellak op je gezicht deed.. :P

Ik heb ook stippeltjes.. :D gewoon zwarte .. en op mijn  teen rood met zwarte stippels.. ;) toeval of niet ?:P

maartj..

Citaat van: "maartj.."
ik heb alleen nog nagellak en mascara op, ik heb ff geen zin om overdreven te doen :P

nee hoor, niks over mn gezicht :)
stippeltjes zijn gewoon cool :Y je hebt ook van die patroondingen die je op je nagels kun plakken en dan overlakken, dat lijkt me ook leuk als je een te gek patroon vind *)

flientje_pinwin

Citaat van: "flientje_pinwin"Nagellak op je gezicht ? :P

Citaat van: "maartj.."Ja, heeft wel apart effect :Y

;)

Patroondingetjes ? Die ke ni kniet :{
Ik heb nu hartjes. . :D

maartj..

wt hoe doe je dat?! *)