logo songteksten.net

Wat vind jij een mooie spreuk?

Gestart door Kayleigh666, 9 februari 2006, 12:19:36

Vorige topic - Volgende topic

Kayleigh666

Wat vind jij een mooie spreuk? En dan doel ik op iets spiritueels, iets waar je over na moet denken.
Dus...... laat je creatieve breintje werken!

Kayleigh666

Een oud Zweeds spreekwoord: Leef wat langzamer, je komt er toch.
Het spirituele hieraan is dat het je in het dagelijks leven rust en ruimte biedt. En dat heb ik wel nodig in mijn drukke, jachtige, gehaaste bestaan. Jullie niet dan?

Just1Girl

Vind ik ook :Y

een mooie spreuk? pfff..
Geen nieuwe vissen in de sloot gooien.
Geen nieuwe onderwerpen "wegleggen"
:Y (jaja, ik let wel op als je praat hoor, Ra)
i] en leg me nu maar eens uit wat ik bedoel [/i]

jip_en_janneke

Jip & janneke taal verstaan we allemaal! Daarmee bedoel ik dat je niet expres moeilijke woorden hoeft te gebruiken om interessant te lijken. Praat maar zo, zodat iedereen je begrijpt, in jip en janneke taal dus. En toevallig heet ik ook nog eens Janneke. Dus dit is zo'n beetje mijn lijfspreuk geworden.
ip_en_janneke_taal, verstaan we allemaal!!!

Kayleigh666

Citaat van: "Kayleigh666"Een oud Zweeds spreekwoord: Leef wat langzamer, je komt er toch.
Het spirituele hieraan is dat het je in het dagelijks leven rust en ruimte biedt.
Kortom: wanneer we regelmatig stilstaan en ons de tijd gunnen om te zien waar we nu in ons leven staan, dan wordt je meer jezelf. Ik vind deze spreuk zo mooi omdat ik ook al een topic heb geopend over 'wie ben jij?'. Ik ben daar dus wel mee bezig, nu. Kijk anders ook ff bij die topic.

Kayleigh666

Zoals je jezelf ziet, zie je anderen.
Zie ook de topic hierover en reageer!!!

Wendyyy2006

Wie t kleine niet eert,
Ist grote niet weerd :P

Kusss

Kayleigh666

Voor iemand die zegt dat niets ertoe doet, doet niets ertoe. (deze spreuk is van Lin Yutang)
Oftewel, het leven is waardeloos totdat je het waarde geeft.

maartj..

Iedereen heeft zn eigen agenda :Y

Kayleigh666

Citaat van: "maartj.."Iedereen heeft zn eigen agenda :Y
Ja, ja.......... en wat bedoel je daarmee?

maartj..

Dat je niet moet denken dat iedereen tijd heeft om zich altijd met jóuw problemen te bemoeien, dat vind ik nou ook.. Je moet ook aandacht aan jezelf geven en niet alleen maar aan anderen geven of juist niet alleen maar aandacht vragen, maar ook aan andere geven :P

othalia


maartj..

whahah :P
dan wel "memento mori carpe diem" :Y ofzoiets

othalia

volgens mij betekend dat iets van pluk elk moment van de dag ofzo  :Y

maartj..

Je leeft maar een keer, dus pluk de dag :P meen ik