logo songteksten.net

Wouter Bos for president!

Gestart door jip_en_janneke, 1 maart 2006, 13:07:35

Vorige topic - Volgende topic

Wouter Bos for president!

Geef mij maar JP
3 (50%)
Eindelijk!!!!!!!!!!!!! He's tha bomb!
3 (50%)

Totaal aantal stemmen: 6

Stemmen gesloten: 1 maart 2006, 13:07:35

Jetje15

naja...ik dat opzicht ben ik misschien ook wel een VVD-jongere..maar ik wist tot voor kort niet eens dat mn ouders stemden.. niet eens welke partij wat was.. :P
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

Ra58

Naja het kan best zijn dat een kind van VVD stemmers ook op VVD wil stemmen. Alleen het is raar als dat is alleen omdat de ouders het doen
Metal up your ass!

maartj..

Mijn ma stemt SP en ik ben het op vrij veel vlakken met de SP eens. Zo raar is het toch niet? Je groeit in eerste instantie op met de ideeën die je ouders ergens over hebben.

Jetje15

klinkt logisch ja.. bovendien is je stemgedrag toch vaak te wijten aan je omgeving en woonomstandigheid..
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

Ra58

Citaat van: maartj.. op 14 mei 2007, 20:42:46
Mijn ma stemt SP en ik ben het op vrij veel vlakken met de SP eens. Zo raar is het toch niet? Je groeit in eerste instantie op met de ideeën die je ouders ergens over hebben.

Je moet gewoon zelf achter je beslissing staan. Niet op n partij stemmen omdat nou toevallig je ouwtjes het ook doen
Metal up your ass!

maartj..

Nu snap je dus niet wat ik probeerde te zeggen :P

Je groeit op met opvattingen van je ouders en mensen om je heen en op basis daarvan ga je nou eenmaal je mening formuleren..

En ik ben het toevallig met de SP eens, maar geen idee of dat door mijn ma komt of niet :P Ik denk het niet eigelijk :P

Ra58

Je kan dan wel op groeien met de mensing van je ouders, maar dat betekent niet dat je niet je eigen mening kunt krijgne
Metal up your ass!

maartj..


Ra58

Precies. En als je het niet met ons eens bent, dan heb je pech :)
Metal up your ass!

maartj..


Ra58

Metal up your ass!

maartj..

Pff :P AChja, wie weet leest iemand 't wel :P

Ra58

als het lot ons goed gezint is :)
Metal up your ass!

maartj..


Ra58

Metal up your ass!