logo songteksten.net

Mensen die fout over je denken

Gestart door maartj.., 8 maart 2006, 20:33:24

Vorige topic - Volgende topic

flientje_pinwin

Een 30-er met kind en vrouw/vriendin :P
niet zo knap.. :P
Met een string zietie nog minder stof. ;) Valt wel minder snel op ;)

maartj..

maar dan ziet hy tog misschien dingen die je niet wil dat hij ziet.. :P
Jammer dattie niet zo knap is, anders was het tenminste nog leuk dat hij rood wordt :Y

4hout

gaat ook nergens ove.. maja.. weetje.. maartj.. kan jou het schelen hoe anderen over je denken.. BLIJF GEWOON JEZELF.. maakt jou dat nou in vredesnaam uit hoe je er bijloopt, als je rock ofzo of metal luistert of gothix muziek hoef je er toch niet meteen als een rocker of gothic bij te gaan lopen? blijf gewoon wie je bent! hehe..

*was dat een goede conclusie? hehe.. nouja.. als jongen in een meisjes gesprek over strings wil ik toch wat vragen.. vinden jullie strings niet hoerig.. O-).. hier zie je ook wellus dames met strings.. magoed.. nix tegen pinwin natuurlijk.. hehe..*
Darkness descends.. everyone dies!

veerleke22

Wat zegge ze ook al weer?
Blijf jezelf, er zijn al zoveel anderen... *)

Greetz  :W
eart of a soldier with a brain to teach a whole nation
Remember the legends

maartj..

Noujaa, ik word steeds zwarter *) zwarte t-shirts, nagellak, sokken :D maar ik denk dat dat meer mij is eigelijk, dus ik word meer mezelf dan dat ik dat blijf :Y

en idd, ik vind strings ONTZETTEND hoerig, vooral als ze vanboven uitsteken.. Daar erger ik me zoo aan gewoon,, vooral als die meisjes zeggen "o dat vind ik zó stoer! *giechel giechel*" en dan trekken ze hun string nog xtra op zodat je het blinghartje dat eraanhangt ziet..
doe mij maar een boxer zeg! het liefst een rode met witte stippen :P
En dat was een superconclusie, grote Jeroen uit Nederland die geen Patrick heet! ;) *steekt tong uit*

flientje_pinwin

Citaat van: "maartj.."en idd, ik vind strings ONTZETTEND hoerig, vooral als ze vanboven uitsteken.. Daar erger ik me zoo aan gewoon,, vooral als die meisjes zeggen "o dat vind ik zó stoer! *giechel giechel*" en dan trekken ze hun string nog xtra op zodat je het blinghartje dat eraanhangt ziet..

Meid ik ben het roerend met je eens.. :Y Ookal vertegenwoordig ik hier de stringdragers, meiden die er zo bijlopen zijn echt enormous erg stom en werken me zwaar op de zenuwen!!
Als ik zelf ook maar merk dat er een klein streepje boven mijn broek uitsteekt jump ik op en trek ik mijn broek 3 meters omhoog.. ;) Want dat vind ik dus zo enorm erg.. en vies ..  :r Niemand zit te wachten op andermans bilnaad.. :Y

(meisje met uitwisseling had gewoon een broek met riem uberstrak en die broek hing nog, als ze stond!!!, minstens 10 cm van d'r kont! en dan overdrijf ik dus niks!! ik heb me kapotgeergert. je zag gewoon nieteens een string :{ Iewl :r)

maartj..

Goed zo! dan vind ik het niet irritant :P maar ik lach me gewoon dood, mn zus heeft een nieuwe broek en in de winkel had ze er niet opgelet dat ze er niet mee kon zitten zonder dat je minstens de helft van dr bilspleet ziet :P
Dus ze is nou de heletijd een goeie onderbroek aan het zoeken en ook idd steeds omhoog aan het springen :P en je ziet ook nog ubergoed waar normaal haar broek hoort door de zon + zee + strand :P
Lachen! :D

flientje_pinwin

Dat is dus het eerste waar ik op let bij het kopen een broek ;)
ik heb ook een enorme holle rug, dus broeken kieren (bijna) altijd bij mij.. :P
Meisje bij mij in de klas heeft dat ook, enorm lage broek, bilspleet (alsof ze nooit  ondergoed aanheeft:{) 15 centimeter buik shirtje.
en dat dus ook in de winter..:)

maartj..

in de winter.. bah :P

Ik zag in de winter wel een keer een meisje fietsen met een uberkorte jas aan en een skatebroek ook met een string zo uitsteken.. bij een skatebroek nogwel! :P jammer van de broek..

flientje_pinwin

hoe krijg je dat nou voor elkaar ? :{

maartj..

hoe krijg je wat voor elkaar? een skatebroek is toch vrij afzakkend? :P

flientje_pinwin

de skatebroeken die ik ken zitten of enorm hoog, of zijn bij het afzakdeel enorm strak zodat een bilnaad/string/teveel informatie niet zichtbaar is.. ;)

maartj..

mensen zat bij ons die expres een veel te wijde kopen hoor ;)

flientje_pinwin

nog wijder.. :P Kan je vluchtelingen in meesmokkelen.. ;)

maartj..

byvoorbeeld :P
maar hebben ze die echt niet by jullie? wat raar.. :)