logo songteksten.net
Hoofdmenu

Madonna

Gestart door Kayleigh666, 24 mei 2006, 11:07:53

Vorige topic - Volgende topic

maartj..

O oke :P
hahaha ja sorry, het gaat over Madonna hier dus ik wist niet zeker O-)

Buffy16

hahaha ja snap het. Ik had best graag naar het concert van Madonna gegaan, maar die kaarten waren echt heel duur. € 100,- per stuk ofzo.

maartj..

Wow :{ het mens is gek :P het schijnt dat die kaarten ook voor geen zak verkochten :mrgreen:

Buffy16

Oh, ik had gehoord dat het wel uitverkocht was. Maar zulke prijzen is idd echt niet normaal meer....

tiaragalmart

ik ben nu niet echt fan van madonna, maar je mag toch doen wat je wil?

maartj..

Ja hoor, ga jij maar een paar mensen verkrachten en vermoorden! :D

RihannaOwnsYa

Madonna zingt al een tijd en heeft intussen veel hits gescoort. Ze is nog steeds goed en zij verveelt mensen tenminste niet (al was zij vroeger wel beter) . Iedereen kent haar nou wel. Zij is zeker een van de succesvolste zangeressen.ee

Madonna's tour verkocht btw wel goed.

En dat kerk dinges: ze is idd wel te ver gegaan. Zingen mag, maar laat iemands geloof met rust.

maartj..

Nou als iemand van Cradle of Filth zich aan het kruis laat hangen voor 'n fotoshoot kraait er geen haan naar..

Buffy16

Idd, er wordt gewoon zo op haar gelet....vind dat nummer van robbie williams helemaal fantastisch btw....i love you babyyy, but face it, she's Madonnaaaaa....ook met dat kindje adopteren, angelina joliie doet dat ook maar daar kraait ook geen haan naar. Bij madonna zou het buiten de regels om gegaan zijn, maar wat maakt dat uit, als het kindje er maar beter van wordt, toch?

maartj..

Maar als later blijkt dat die pa niet goed geinformeerd was.. Dat vind ik toch wel érg slecht.

Buffy16

Ja maar je weet ook niet of dat waar is, als het wel zo is is dat idd wel erg slecht, maar je weet dan ook weer niet wie zn schuld dat zou zijn....ik vind het het belangrijkste dat het kindje goed terecht komt, nu heeft ie wel een hele mooie kans op een goede toekomst.

maartj..

Denk je dat echt?
Het lijkt me verschrikkelijk om een ma als Madonna te hebben, gewoon al om het feit dat alles wat ze doet meteen wereldneiwus is.

Buffy16

Ja dat is wel weer zo. Beetje dubbel voor het kindje dan.....maar ik denk altijd beter dan de omstandigheden waar het kindje in is geboren...hoop ik dan.

maartj..

Tsja, je zal het nooit weten. Ik vind het vooral heel erg voor die vader van dat kindje.

Buffy16

Ja das waar, maar ik had gelezen dat ze wel het contact tussen vader en zoon wou houden, dat als het kindje oud genoeg is, hij zn vader gewoon op kan zoeken. Vind het alleen zo raar dat je van angelina jolie nooit wat slechts hoort over kindjes adopteren en over madonna nu opeens wel....maar ze heeft natuurlijk wel alle mogelijke regels omzeilt....