logo songteksten.net

Nieuwe dingen

Gestart door Websmurf, 14 januari 2004, 11:14:50

Vorige topic - Volgende topic

Websmurf

Goed.. nu de basis van de nieuwe site staat is het zaak deze uit te bouwen.
Op dit moment ben ik nog bezig met het admin panel, maar daarna zal ik de site uit gaan bouwen. Als je nog tips/uitbreidingen hebt, moet je ze hieronder maar posten.
note: MP3 wordt NIET toegevoegd, omdat dit illegaal is.


  • Gebruiker search
  • Mogelijkheid om fotoalbums private te maken
  • Nieuws topics locken
  • Nieuws moderatie systeem
[/list]
Webmaster Songteksten.net -

Legolas

Ik mis de plaatjes bij de albums, ik zou zeggen, misschien dat, nu met de overgang de albums individueler worden er zoiets zou moeten zijn als, deze nummers zijn nog niet aan een album toegewezen. Je zou met een groepje mensen bijv. ook ff album info kunnen ophalen...
Leider der Bananen
Forum Admin / Eindredactie

Legolas

Er zouden gebruikers statestieken moeten komen, wie de meeste songteksten heeft gepost, wie de meeste berichten heeft gepost, wie het vaakst op de site is, wie de oudste en de jongste is, de nieuwste en eerste gebruiker, etc etc
Leider der Bananen
Forum Admin / Eindredactie

rebanov

Het moet in plaats van It's remorsing, It's swim or sink.

Of jullie dat graag willen veranderen, want ik ben een groot fan van de Audio Bullys.

thanks

Natalie

Dat kun je zelf veranderen... }:|
b]''¤(' x[¤ Natalie ¤]x ')¤''[/b]

Rebeccatjuh

als je de songtekst nog steeds nie heb gevonden, waarom dan nie preciezer zoeken,

Natalie

Citaat van: "Legolas"Er zouden gebruikers statestieken moeten komen, wie de meeste songteksten heeft gepost, wie de meeste berichten heeft gepost, wie het vaakst op de site is, wie de oudste en de jongste is, de nieuwste en eerste gebruiker, etc etc

Is dat geen bijzaak aangezien er nu hard gewerkt word ?
b]''¤(' x[¤ Natalie ¤]x ')¤''[/b]

Legolas

Dat was een hele oude post, waar ik niet meer naar kijk, beschouw maar als lucht :)
Leider der Bananen
Forum Admin / Eindredactie

Natalie

Aha oke..

*beschouwd Lego's post als lucht*
b]''¤(' x[¤ Natalie ¤]x ')¤''[/b]

Kayleigh666

Die statistieken die je tegenwoordig kan zien, vind ik erg leuk! COMPLIMENTEN!!!!!

Websmurf

Dank :)
allemaal standaard onderdeel van het pakket :P
Webmaster Songteksten.net -

Legolas

SMF is beter ej :P al wordt ik op sommige fora die ik draai wel eens gek van die marquee :P
Leider der Bananen
Forum Admin / Eindredactie

Ra58

Nou hier valt dat reuze mee ;)
Metal up your ass!

Websmurf

Webmaster Songteksten.net -

Ukkiej87

KAn iemand mij misschien helpen..??

Ik heb een aantal jaar geleden deze account aangemaakt bij Songteksten.net ,maar ik wil mijn loginnaam veranderen.. Hoe doe ik dat ?? : :@