logo songteksten.net

Roken?

Gestart door flientje_pinwin, 10 juli 2006, 18:29:02

Vorige topic - Volgende topic

Ra58

Ja oke goeie rede :Y
Metal up your ass!

maartj..

Danke schön. :)

Ra58

Maar hij valt te verwaarlozen
Metal up your ass!

maartj..

Ik heb gewoon geen zin om m'n longen naar de tering te roken.

Ra58

waarom niet? je zegt toch altijd dat je hoopt dat je niet zo oud wordt?
Metal up your ass!

maartj..

Citaat van: Ra58 op 15 mei 2007, 18:51:45
waarom niet? je zegt toch altijd dat je hoopt dat je niet zo oud wordt?
Ik heb al de conditie van een.. weet niet, dus dan ook nog verteerde longen hebben.. nee.
Ik wil gewoon door een tragisch ongeluk omkomen, en niet doordat ik opperongezond leefde. :')

Ra58

ook een manier...
Metal up your ass!

maartj..

Carpe diem enzo. :Y

Jetje15

wat is er gebeurd met in slaap vallen en nooit meer wakker worden? :O veel makkelijker en minder rotzooi :P
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

maartj..

Dan heb je wel eens dat mensen boos worden! En je egoistisch vinden! En dan is het minder druk op mijn begrafenis en dat moeten we niet hebben. :P

Jetje15

whaa...want dan heb jij er nog wat aan? en dan maakt t je nog wat uit wat mensen van je vinden...als je dood bent? :P volgens mij kun je dan pas met recht zeggen dat je gevoelloos bent geworden als je dood bent dus... ;)
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

maartj..

Dus jij wil een eenmansbegrafenis: de oven, kist en jij aanwezig? :P

Jetje15

ik ga voor het donkere gat, de aarde en ikzelf :P voor de rest krijg jijzelf er toch niets meer vn mee...kom op zeg :P
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

maartj..

Bij mij is er hoop ik niks meer om te begraven; leve de donors! :Y

Jetje15

gaat bij mij niet lukken, alhoewel ik t anders wel zou laten doen hoor!
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!