logo songteksten.net
Hoofdmenu

Hans Teeuwen

Gestart door motdat, 17 juli 2006, 11:27:40

Vorige topic - Volgende topic

VInd je hans teeuwen goed?

ja
4 (40%)
nee
2 (20%)
ken hem niet
0 (0%)
gaat wel
4 (40%)

Totaal aantal stemmen: 10

Stemmen gesloten: 3 september 2006, 11:27:40

Kayleigh666

Ja.......
En van Hangbuikzwijn, hangbuikzwijn, Huub wil op vakantie maar zijn auto is te klein.

Ra58

rijstebrei rijstebrrei, heroïne dealen op de kinderboerderij?
Metal up your ass!

maartj..

ik dacht roerbakei :mrgreen:

blokfluitles blokfluitles...

húmor heur :P

Ra58

mwa na 1 keer niet meer :)
Metal up your ass!

maartj..

ik vind hem niet grappig.. het was meer een soort érg verstopt sarcasme :Y mn mam heeft bij hem op school gezeten en ze fietste met zn broer naar school en ze vond zn broer aardiger dan hans :Y

Ra58

Metal up your ass!

maartj..

jep :Y en Hans was toen nog niet zo grappig beweerde ze :P

VliegendeAnanas

Citaat van: "*_Paddo"Herman Fikkers komt wel ergens uit de Achterhoek volgens mij :Y

en jij zei bert vis.! en die komt uit groningen das namelijk *dacht ik temiste dat je die bedoelde xD* Bert Visser of Visscher of hoe je het schrijft xD
Bert Visscher komt idd uit Groningen. Hij zou eerst nog met mij & de rest van de jeugdtheaterschool in een toneelstuk spelen, maar da's niet doorgegaan.
Ik vind Bert Visscher dus totaal niet grappig en Hans Teeuwen dan weer wel ;)
Het is wel waar dat hij grappen maakt (of zeg maar gerust belachelijk maakt) over onderwerpen die voor sommigen kwetsend zijn, maar zoiets kun je eigenlijk niet vermijden.
Hmm.. Ik blijf 'm toch wel heel erg grappig te vinden. Lilliputter (wat trouwens ook kwetsend is) vind ik zó grappig :P

maartj..

ik vind bert veeeeeeel grappiger, behalve als hy op een moment grappig probeert te doen, onvoorbereid :Y niet dat ik veel naar hans teeuwen kijk ofzo, maar hij is zóo grof.. bluh en als dat alles is waar je mensen mee moet trekken heb ik liever bert visscher :Y

Ra58

met zn povertjes kraam :mrgreen:
Metal up your ass!

maartj..

jaa precies :Y en met zn fotohokje *;

follow

ik vind ze allebei unhip :P

maartj..


follow


maartj..

en nog ongehoorzaam ook! :P