logo songteksten.net

Lonsdale

Gestart door ninonnutjuh, 12 augustus 2006, 21:29:05

Vorige topic - Volgende topic

ninonnutjuh

Hey Lui  *)
kheb een vraag, kdraag lonsdale, en op school en in de stad enzo word k vuil aangekeke alsof k een nazi ben. mijn vraag: wat vinde jullie nou van lonsdale? ik bedoel, slaat nergens op dat je vuil word aangekeke als je lonsdale aan hebt. als allochtone ozo lonsdale aanhebbe is t nie erg.. maar als blanke/abbers whatever aanhebbe.. zijn we opeens nazi's  :{

maja.. opnieuw.. wt vinde je van lonsdale.. als gabbers t aan hebbe? (die hebbe juist de slechte naam)

maartj..

Ik zou het niet dragen, maar ik kijk mensen er niet om aan. Moeten ze zelf weten, je weet nooit wat voor persoon er onder de kleren huist :) eigelijk moet je eh.. :mrgreen: gewoon door de kleren heenkijken :Y

Ra58

Ik snap niet dat je lonsdale draagt als het geassiocieert wordt met racisme..
Metal up your ass!

maartj..

*grinnikt :P * (toeval toeval)

het is gewoon slecht dat om een paar mensen het met  racisme wordt geassocieert, maar daardoor vind ik niet dat als je het echt mooi vind je het niet meer moet dragen, ik zou het ook niet doen :Y
maar eigelijk vind ik die shit over lonsdale maar zeik.. kom op he, tis maar een kledingmerk!

Ra58

een paar mensen? het meren deel van de lonsdale dragers in nederland is racist tegenwoordig
Metal up your ass!

maartj..

ik eh :P zeg maar ff niks meer :P

Kayleigh666

Citaat van: "Ra58"Ik snap niet dat je lonsdale draagt als het geassiocieert wordt met racisme..
Nee, dat snap ik ook niet. Je weet dat mensen je raar aan gaan kijken. Doe je dat dan aan om te provoceren ofzo?

ninonnutjuh

maar het ware en paar skinheads die de slechte naam veroorzaakten.. hoeve wij gabbertjes ( :9) niet voor te boete.. okay.. kzeg eerlijk.. k kan best racistisch zijn.. maar dt wete hun nie..¬¬ en k uit t nie.. dus ze 'discriminere' mij in principe..

maartj..

en waarom draag je het nou dan? omdat je het mooi vind of toch stiekem om het racisme? :@ *rotte vraag, sorry*

Ra58

Citaat van: "ninonnutjuh"maar het ware en paar skinheads die de slechte naam veroorzaakten.. hoeve wij gabbertjes ( :9) niet voor te boete.. okay.. kzeg eerlijk.. k kan best racistisch zijn.. maar dt wete hun nie..¬¬ en k uit t nie.. dus ze 'discriminere' mij in principe..

Nee jullie gabbertjes hoeven er niet voor te boeten..Maar dat neemt niet weg dat je als racist wordt gezien als je lonsdale draagt. En dan is het jou keuze.
Metal up your ass!

wunniieJ

  laat iedereen in zijn eigen waarden.       

Jetje15

Dat hele Lonsdale gedoe is begonnen met een groepje jongeren in Londen die alleen maar Lonsdale-kleren droegen.. en dit groepje jongeren is toen vandalistisch en racistisch bezig geweest... zodoende de naam..
Citaat van: maartj..gewoon door de kleren heenkijken  :Y
LOL!! sometimes I wish I could :mrgreen:
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

Iddjuh

Waar ik woon zijn de mensen die Lonsdale dragen ook echt rasistisch. En daarom is het voor mij moeilijk om niet aan racisme te denken als ik zie dat iemand Lonsdale draagt.


maartj..

Ik moet bekennen dat ik Lonsdalers minder eng vind dan die MOH-mensen..

wunniieJ

wat maakt het allemaal uit.