logo songteksten.net

panic! at the disco??

Gestart door Mr_idiot, 29 augustus 2006, 00:32:31

Vorige topic - Volgende topic

Iddjuh

Citaat van: maartj.. op  6 maart 2007, 19:55:49
Ze zijn bezig met een nieuw album, met Icecube.

ICECUBE nota bene! Een alternatief rockbandje met een rapper?! :{

Ach, er komt vast wel iets moois uit.
Ik bedoel, bij de samenwerking van Santana en Nickelback had ik ook eerst mijn twijfels, omdat ze toch hele andere muziek maken.
Maar uiteindelijk klonk het best gaaf  :)

Buffy16

Hm, ja das eigenlijk ook weer waar! Afwachten.......

maartj..

Naja voor mij is het niet afwachten. Rap is voor mij altijd een grote afknapper. :Y

Buffy16

Nee ben er ook niet weg van, maar wie weet....

Iddjuh

Aerosmith en Run DMC vond je ook niks?
Dat vond ik persoonlijk toch wel erg vet.

Maar goed, als jij je dr niet voor openstelt..weer een fan minder voor ze.

maartj..

Nou.. In dat liedje is de rap gewoon lekker boers en lomp en jolig. Maar Aerosmith zonder rap vind ik vééééél beter!
Hetzelfde bij Linkin Park: de meeste nummers zijn best leuk, maar grr die vieze rap. Als ik LP luister denk ik echt "Wanneer gaat Chester zingen?"

Buffy16

Vind Aerosmith ook geweldig! Zonder Run DMC!

Jetje15

zo raar...altijd als k aerosmith ergens zie staan krijg k een beeld van bon jovi in mn kop gedrukt... :? (en always gaat in mn kop draaien...twisted man!)
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

Buffy16

Maar bon jovi is ook super leuk!!! Always is 1 van de mooiste nrs van bon jovi, hou wel van die ruige bandjes  :mrgreen:

Jetje15

ik vind m ook fantastisch! tis gevoelig en toch rock,...die emoties...fantastisch :D
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

Buffy16

*zwijmel* weet helemaal wat je bedoelt.........is vooral leuk als je verliefd bent......

Ra58

Gaat toch over Panic?

Doe me eigenlijk niet echt veel
Metal up your ass!

maartj..

Ze hebben wel altijd leuke clips, heel apart. :)

Buffy16

Ja dat vind ik ook de kracht van die groep, de apartheid van de clips, hou ik echt van.

maartj..

En ook hun kleding. Echt gewéldig hoe die kerels erbij lopen altijd. :)